Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu har jag gjort ultraljud

Skrivet av KarinE v 30
för att se om bebisen får mitt LKG som jag skrev om tidigare, kände att jag ville vara lite förberedd. Det var nästan omöjligt att se något för bebisen låg och viftade med händerna framför ansiktet hela tiden. De kunde inte säga något säkert -men vet ni vad: Det spelade ingen roll!! Att ligga där och se en bebis vifta och sparka var så fascinerande. Vikten uppskattades till 1620 g, riktigt mycket! Jag insåg att min oro faktiskt släppt och DET ÄR MYCKET ER FÖRTJÄNST kära medmammor. Att jag hade det jobbigt när jag var liten säger inget om hur det blir nu även om mitt barn också får LKG. Det känns så skönt att höra alla er berätta om era erfarenheter-även om vissa saker är jobbiga är era bebisar de finaste som finns. Och det blir min med! Kram!
Svar på tråden: Nu har jag gjort ultraljud

Det är oftast ingen som reagerar över att

Skrivet av  anita
Eje (min son) har lkg. Total vänstersidig hade han. Det syns knappt och han har gjort två op och han är fem år och jag tror att med de nya tekniker som finns idag kommer det vara mycket lättare än det var för dig!!! Eje vägde förresten 1620 när han föddes..:)
Angående pumpandet så gjorde jag så att jag pumpade samtidigt som han åt ur flaska för det rann till bättre då, men det är ju ingen katastrof om man inte gör det och inte med lkg heller för den delen...:)

Tror att oavsett så kommer din lill* vra världens finaste och mycket älskad!!! Kram

 

Artiklar från Familjeliv