Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

de kom iallafall iväg...

Skrivet av lotta med gustav 8 år
Gustav o hans pappa hämtades med taxin 8.00 i morse .Jag stannar hemma med småkillarna eftersom jag ammar den minsta.Usch,vad tråkigt att inte kunna vara där,men Gustav behöver väl lugn o ro nu.De mådde iallafall bra o det är ju huvudsaken!
Svar på tråden: de kom iallafall iväg...

Åh hoppa satt allt gått bra...

Skrivet av  eva med Lasse-04
Håller tummarna för er
kram
 

Lycka till!

Skrivet av  M@ndas mamma
Håller tummarna för er!
 

tack.......

Skrivet av  lottis med gustav 8 år
för att ni är så gulliga
 

Jag....

Skrivet av  Ida:-)
håller också alla tummar jag har.
Kramisar
 

nu är det klart

Skrivet av  lottis med gustav 8 år
Igår vart operationen äntligen klar.Han väckters vid 6 tiden o fick dricka lite saft.Sedan sattes dropp.Sedan fick de tyvärr vänta ända till kl.14.00 innan de hämtade honom.Op.gick bra.Tog 3 h.Kvällen{natten gick bra,men i morse hade han ont.Fick ta sup-alvedon(vilket inte var så populärt!)Nu,alldelens nyss så ringde han.Det var inte talförbud(såsom vi oroat oss för det!)Han skulle dock ta det lugnt med snacket.Han mådde ganska bra o hadde fått i sig lite coca-cola :-) Tack för att ni höll tummarna för oss.Vad skönt att få skriva av sig lite
 

Roligt....

Skrivet av  Ida:-)
att höra att allt gick bra!
Massor med vårkramar
 

Åh vad skönt!

Skrivet av  M@ndas mamma
Så dom har ändrat med talförbudet! Tänk om dom gjort det på vår tid oxå :o)
men det var ju jätteskönt för er! Härligt att det är över nu, hoppas ni får samma goda resultat som vi fick av lambån.
 

hej

Skrivet av  Fumlan
Vad skönt att det gick bra. Ha en bra helg. Vet att det kan vara lite körigt efter operation med smärta och sånt.
 

Skönt att det gick bra

Skrivet av  anita
Hoppas att han passar på att mysa lite extra med sin mamma nu då. Kram
 

Artiklar från Familjeliv