Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blä....

Skrivet av Ida:-)
Hej!
Var länge sedan jag var inne och läste/skrev här. Måste bara få beklaga mig lite.
Lilla Selma skulle ha opererat sin breda gomspalt först 11:e oktober - vi sov över på Astrid Lindgrens sjh, Selma fastade, fick slang i foten mm. Så precis innan operationen blåste de av för att Selma hostade för mycket, (vilket jag är tacksam för då det även visade sig att hon hade Pnemokocker i näsan).

Fick planera om och ladda om igen. Hade en tid nu på måndag - blev avblåst idag då hon inte är frisk än.... Det tar så mycket energi av en. Man laddar för hur det kommer att vara. Lilla Selma är ju det bästa vi har.

Har fått en ny tid 24:e november. Hoppas verkligen att det blir av då, (hon är över 15 månader då....).
Tack för att jag fick blä:a av mig.

Massor med kramar
Svar på tråden: Blä....

Det är säkert tungt, men...

Skrivet av  Ullis m Elias -02
det är bra att vänta iallafall. Så går det inte för Selma som det gick för vår Elias. Han op sin gomspalt (relativt bred, u-formad) o hade antagligen förkylning på gång, el så var han överkänslig mot nåt som han fick inför/under/efter op. Själva op gick bra, men när de väckte honom så svall tungan o struphuvudet upp o han fick sövas, intuberas o hamnade 2 dygn på IVA... det var INTE roligt! Fast det snart är 1 år sen så ryser jag vid minnet av att se hans lilla kropp ligga där med 7 slangar o allt pep o blinkade... *hurv*

Så samla nya krafter o försök igen, när hon är FRISK!

Tröst-tröst, U