Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

I\'m dreaming of a white Christmas.... *nynnar*

Skrivet av Åsa med Herman
Har bokat flygbiljetter och den 17 dec aker vi for att fira jul dar hemma i Sverige!!! Och vi stannar nastan en hel manad! Ska bli saaaaaa kul att traffa familj och vanner igen! De flesta har vi ju inte sett pa ett helt ar.... bl a Hermans sma kusiner, som inte ar sa sma langre.... *grater en skvatt*

*langtar*
Svar på tråden: I\'m dreaming of a white Christmas.... *nynnar*

Vi skall ocksa boka idag..

Skrivet av  Ammis m Alicia o Lille Skrutt bf 8/5
..tänkte vi.

Jag och Lillan aker hem redan den 10e. Pappan kommer en vecka senare. Tänkte försöka fa jul i vart nyinköpta hus i Sverige sa gott det gar, för det är ju bara stort och tomt just nu!

Visst är det mysigt. Bara tva veckor till advent!!!

Jag är jultokig!
 

Åh vad kul!!

Skrivet av  KIKI*med 6 barn*
Förstår att du längtar! =)

HA de
kram KIKI
 

Va kul

Skrivet av  Nanna m Jonna 9908 o Tilda 0201
att åka hem över jul.
Förstår att du längtar, hoppas det blir en trevlig vistelse trots sorgen efter mamma *kram*
 

Ja, att mamma inte finns dar hemma langre

Skrivet av  Åsa med Herman
ar jattehemskt och det kommer att kannas sa tomt och konstigt att ga in i huset.... men samtidigt gor det att jag langtar annu mer efter resten av min familj! Jag har, som du vet, matt ganska daligt over att jag inte har kunnat sorja tillsammans med dem..... sa det ska bli sa skont att kunna krama om dem och grata en skvatt tillsammans!

Men jag ar saker pa att mamma inte hade velat att jag satt dar hemma och grat hela julen sa jag SKA ha kul tillsammans med dem och med mina gamla vanner ocksa! *langtar*

*kram*
 

åh, förstår att Du längtar

Skrivet av  Monica m Rebecka -02 o Hannah 040509
hoppas att vi kan ses!! Vi åker till GC den 18 dec. Kankse vi ses på Landvetter ;-), men är hemma igen den 3 januari
 

Artiklar från Familjeliv