Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Borttappade Felicia

Skrivet av Monika med 7 väntar bebis i mars
Hej hej !

Ja idag har jag nog verkligen skämmis.....*suck* och känt blickar på mig.. jisses hon har för många barn *ler* tänkte de nog..Vi var på coop och handlade mat och lördagsgodis med alla barnen. Det gick väl bra som det brukar. Går till kassan och ska betala. Felicia står bredvid, men rätt som det var var hon borta...hm frågade syskonen, men tre hade gått till media och lyssnade på musik och det ligger inte långt från kassorna. Jag tittade på en dam som jag känner i kassan intill... ja vad är ungen frågade vi oss.. Bakom mig stog en dam som jobbar på bvc ... Tänkte vad tänker ´hon..hm....Stefan börjar gå mot media där har de även informations disken och jag står kvar i kön med vagnen och funderar.. Så hör jag i Högtalarna.. En tjej som söker sin mamma som heter Monika.
*ler* tror ni jag skämdes... Där var hon sa damen i kön bredvid och skrattade.
ja tror ni jag kände mig dum....
Och att hon hade förstånd att tala om vad mamma hette ... Stackars unge


Svar på tråden: Borttappade Felicia

oj

Skrivet av  Myzan & Co
tänk så det kan gå...
tur iaf att ni hittade varandra så snabbt!
jag trodde jag tappat bort Vincentnär vi var nere i vårt lilla centrum för några veckor sedan på marknad. nåja, jag fann honom efter bara några sekunder men hjärtat mitt stannade nästan på den korta stunden.
tror inte det beror på hur många barn man har, de kan tappas bort även om man "bara" har ett *ler snett*

min storasyster har 7 barn och hon har en väninna som har 8, lite cool tycker jag!

kramar från oss