Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blev glad

Skrivet av Monika med 7 väntar bebis i mars
Idag var jag till familjeläkarna med min Felicia. Hon hade så ont i ena örat och höll mig magen i flera timmar på tidiga morgonstunden.
När vi kommer ner så kallas vi in i turordning och när jag kommer in sätter sig Felicia intill mig säger ingenting.. Sköterska lyssnar på henne och kikar i öronen pratar och hon berättar vad syskon heter och att hon ska bli storasyster.. Att du orkar säger sköterskan åt mig*ler* Och så säger hon något som värmer.. En glad och trygg tjej i en stor syskonskara.. Då log jag... Oftas tittar de snett och säger hinner du.. Men hon var så glad.. och säger därefter jag blir så glad att se så trygga barn..
Svar på tråden: Blev glad

Å va gulligt

Skrivet av  Kattis m Theo & Pyret v 12
Förstår att du blev glad! Synd att inte alla människor är så positiva i stället för dömmande!
 

härligt

Skrivet av  Myzan & Co
att det finns människor som kan säga positiva saker :)
klart du blev glad!
kramar från oss
 

En del ord värmer

Skrivet av  Nerica med Tove + 2
speciellt när man märker att de är uppriktiga. Kul med folk som skaffar många barn. Här har vi bara tre...får se om det kanske blir fyra sen...
Lycka till med dina sju/åtta
 

:-)

Skrivet av  Åsa med Herman
Vad harligt! Tank vad mycket karlek ni har i er familj som ar sa manga!

Jag skulle garna vilja ha en hel dros med ungar men vi kampar fortfarande med att fa till nummer 2 och ska det ta sa har lang tid i fortsattningen sa hinner vi nog inte med sa manga....... *ledsen*
 

Artiklar från Familjeliv