Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Är det ni som köpt upp alla skor i stl 27?

Skrivet av linda & Karl Johan-02
Kan inte förstå hur korkad jag kan vara som tror att man kan vänta tills nu och köpa vinterskor/kängor. Har precis kommit hem efter att ha varit i femtioelva affärer.
Köpte Ecco -goretex i förmiddags (smet från jobbet). Det var kaos i affären av mammor/pappor som skulle köpa barnskor. Köpte med mig två par skor (27 & 28). Men Karl JOhan kan inte ens få ned foten i någon av dem (för hög fot på ngt sätt). Var i väg igen nu på kvällen och har kommit hem med ett par Kavat som jag vet att han kan ha, men de är röda längst upp, alltså tjejmodellen....

Ville bara skriva av mig lite.. lovar att till nästa år köpa alla skor i augusti/september. Snälla påminn mig då!
Svar på tråden: Är det ni som köpt upp alla skor i stl 27?

Inte fått tummen ur än..

Skrivet av  Lotta m. Lucas 011027 f.v. 31+0
vi har inte heller köpt vinterskor till Lucas än. Han har ett par rejäla tennisskor, som är lite fodrade, så de har han klarat sig med. Men nu börjar det väl bli hög tid... Hoppas det finns kvar några nu då ;-)
 

Skyll inte pa mej! *ler*

Skrivet av  Åsa med Herman
Jag kopte faktiskt ett par vinterkangor till Herman igar, som han ska ha nar vi aker till vinterSverige! Ett par bruna fina laderkangor for 13 dollar! Alskar det har landet!!! :-)

 

Är det

Skrivet av  Hanna m Adam-02 o Ida-04
nåt fel på rött då? Adam fick knallröda skor (hela skon är röd, utom sulan), då fanns det massor med både svarta och blå kvar. Förra året hade han också röda skor. Jag tycker det är fint, särskilt eftersom han har svarta täckisar (och röd jacka)!
 

Köper också alltid de röda :)

Skrivet av  Lena
Jag väljer alltid de röda skorna om de har blå/svarta eller röda, tycker det är mycket finare. Undantaget om de envisas med blommor och tjafs på. Men vinterkängor köpte pappa, då blev de svarta (=tråkigt!).
 

japp

Skrivet av  Hjärter dam m. IF
det var jag!!!
Köpte ett par blå eccokängor i strl 27 på barkarby outlet i strl 27 för rätt länge sedan ...
Viljen fight vi hade i morse för att de skulle på *pust* Muminstövlar forever, enligt min dotter!
 

det är nog jag *s*

Skrivet av  Lisa o Adam 8/2
jag har köpt 2 par 27-or, fast inte Ecco för de är för smala o trånga för Adam. Jag köpte Viking istället, funkar jättebra!
 

Hej!

Skrivet av  linda & Karl Johan-02
Absolut inget fel på röda skor.
Det var säljaren i affären som sa att de kan du ju absolut inte köpa de är ju jättetjejiga....
Men röda fick det bli. KJ tyckte att de var fina!
Det fattar ju vem som helst (utan jag tydligen) att man inte kan vänta till november med att köpa vinterskor...

 

Nä nä nä!

Skrivet av  Karamella
Här har vi inga sådana gigant-fötter ;o) Noel har storlek 24 på sina Kavatstövlar i år, och då är de rätt stora!!! Det kommer dröja massor av år innan vi kan köpa 27:or i detta hus! :o)
 

27? Nej, jag tror minsann det är 28 och röööda

Skrivet av  Miko äääälskar snö
Elliot ville ha rööööda *s*

Han är så söt i röd overall, rödbrun mössa och röda kängor :0)
 

Artiklar från Familjeliv