Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vilken var bästa julklappen? Letar fölsis-present

Skrivet av Lisa o Adam 8/2
och har ingen aaaaning om vad jag ska köpa. Tycker att Adam har i princip allting. Kanske kan ni komma med några tips *hoppas*
Svar på tråden: Vilken var bästa julklappen? Letar fölsis-present

Adams favoriter

Skrivet av  Hanna m Adam-02 o Ida-04
var tillbehören till träjärnvägen och parkeringsgaraget (Kidz Wood). Han leker mycket med det varje dag.

Till födelsedagen har vi redan köpt en traktor med släp (tror det är en trampbil men är inte säker faktiskt!) som han önskat sig i flera månader redan. De hade kupongpris på den på Barnens Hus innan jul, därför vi redan köpt.

Annars gillar han bollar och böcker, och fordon av olika slag. Men just tillbehören till träjärnvägen går alltid hem. =)
 

Nåt som Lucas gillade skarpt,

Skrivet av  Lotta m. Lucas -01 & bebben v.7
var en bilbana! Köpte på barnens hus för 199 kr, en bilbana som är 7 meter.
Sedan fick han nya sängkläder, och de vart han jätteglad över! (med Nalle Puh.)
Men bilbanan var det absolut bästa. Det finns ju så många olika.. Lycka till i djungeln! =)
 

Ludvigs

Skrivet av  Ludvig
bästa var en Spindelmannen gubba. Den är med överallt.
 

Theo blev

Skrivet av  Kattis m Theo & Pyret v 20
väldigt lycklig över flera leksaker som han leker massor med:
stor brandbil med vattentank och lång stege
Lilla Röda traktorn och hans vänner
slipmaskin
nya grejer till trä-järnvgen (klaffbro och elektriskt tåg).
 

Inga speciella favoriter..

Skrivet av  Ingrid mfl
men jag har märkt att Emelinas (lillasysters) leksaker är högintressanta för Juliana och Engla. Så till födelsedagen har jag bla köpt Fischer Price Little People.
Emelinas briotåg (större variant än det riktiga) är också populärt. Tyvärr håller den på att utgå så jag vet ej om det finns så mycket att få tag på.

Och så trehjulingarna förståss.
Kompisens bästa var bla rutchskanan.

Lycka till!
 

Williams favorit är

Skrivet av  Linda m Narhalie William & Liam
trampbilen han fick i födelsedags present nu när han fyllde 3 nåt som även va poppis va flex trex banan (bilbana) m en bil som åker runt av sig själv jätte kul tycker Wille igälla fall!

Kram
 

Bästa julklappen..

Skrivet av  Millan m. Liam & Måns
var nog den enorma tågbanan som jag och Emil byggde själva. Den fick pojkarna tillsammans.
Annat roligt var Fischer Price bondgården, som var ännu en gemensam julklapp, och självfallet den nya Alfonsboken.

Bästa julklappen enligt mig var presentkortet på Po.p, mycket uppskattat! =)

På Liams önskelista till födelsedagen står det hittills böcker, t.ex. "Bajboken" eller "Här kommer sopbilen", kläder och strumpor, bandspelare.

Utav oss ska han få tekanna, mm i plåt(?) från Mickis, någon dvd-film och blåställs-snickarbyxor(så tuffa!).
 

Batteridrivet lok?

Skrivet av  Fia med Martina och Marcus
Det hade barnen hos en kompis vi var hos häromdagen, och mina barn var helt saliga och ville leka med tågbanan hela tiden, jätteskojjit! Marcus önskar sig så klart ett i föllsepresent nu... *S*
 

Rebecka fick Playmobil

Skrivet av  Monica m Rebecka -02 o Hannah 040509
i julklapp och tycker det är jätteroligt. Sitter och leker med alla gubbarna och alla småsakerna. Mindre kul när Hannah kommer att stoppa allt i munnen.
 

Dockhuset

Skrivet av  Lena
Leon fick ett dockhus från Lundby, det var en höjdare!
 

Rebecka ska få ett dockhus när den svenska.......

Skrivet av  Monica m Rebecka -02 o Hannah 040509
tomten dyker upp på lördag. Hon har innerligt önskat sig ett dockhus. Kunde inte släpa med mig det runt halva jordklotet och på lördag så firar vi lite jul igen.
 

Haha

Skrivet av  Lena
Förstår dig innerligt, ett dockhus är både stort och otympligt... Leon fick faktiskt mitt gamla, vi funderar på att måla om lite inne i det så han slipper de mönstrade 70-talstapeterna, men än så länge älskar han det ändå. Vi har köpt lite nya dockor och ska ersätta möblerna lite efterhand är det tänkt! Nya Lundbymöbler är löjligt dyrt har vi upptäckt...
 

En resväska..

Skrivet av  Ammis o Alicia med Lillan 25/4
..som man kan dra efter sig som vi vuxna gör. Det blev nog en av dom roligaste sakerna som hon fick. Och en Molly Mus docka som man kan trycka pa magen sa hon säger:
-Helloooo... och fnissar.
 

En mjuk

Skrivet av  Skorpan
spindelmanendocka och så akvariet var Benjamins favisar.
 

Helt klart

Skrivet av  L.i.s.a
den bilbanan dom fick...
Det var ingen dyr sak men det är ändå 2 bilar som kör på en bana och går runt runt runt...
med den leker dom hela dagarna, tävlar om vem som kör snabbast och så vidare....
 

Play-Doh och ett set med

Skrivet av  Kristina
traktor givetvis.... Fast vid närmare eftertanke så var ju det födelsedagspresenster:-)

Bästa julklappen var ett set med verktyg och byggarebobhjälm samt ett släp att sätta på bobbycaren. En film om traktorer från LRF-media var väldigt populärt också.
 

Här har vi en kille

Skrivet av  @nkipanki
som gillar hushållsmaskiner av alla de slag, micro, visp, kaffebyggare, kassaapparat och kundvagn.Pussel, traktorer.
 

Artiklar från Familjeliv