Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

måste berätta (typ OT)

Skrivet av Myzan & Co
imorse så la Vincent örat på min mage och lyssnade en stund, sen ropade han "hallå, bäbis vakna" några ggr och la örat emot igen. eftersom bäbis inte svarade så drog han ner min tröja och sa "schhh (med fingret för munnen) bäbis sover" *smälter*

Vincent och jag klev upp kl.9, han vaknade 8.30. Felix hade somnat om och pappa Pär låg oxå kvar så Vincent och jag gick ner själva och lekte och mös i soffan en stund.
vid 9.30 kom pappa ner och vid 10 så vaknade Felix *tröttmössa*
sen gick fm åt att städa (jag och Felix) och handla det sista (pappa och Vincent).
det hanns inte med någon middagsvila för killarna men de sov juh rätt länge (brukar vakna runt 8) så det gick bra ändå!

ja, kalaset kan ni läsa om i inlägget under...
ville bara berätta om Vincents gulliga mag-gos *ler*
tänk att för 3 år sen så fick jag mitt första barn, om några veckor får vi vårt tredje barn *förundrad*
vart tar tiden vägen, tyckte det var häromdan som Vincent föddes...

kramar från oss
Svar på tråden: måste berätta (typ OT)

Vilken go kille

Skrivet av  Nerica med Tove+2
och grattis i efterskott Vincent.
Men visst går tiden fort. Satt och skrev i almanackan häromdan och kom på att min äldsta fyller åtta!!! i augusti, den andra fyller 6 nu i januari och ska börja fritids i sommar. Då har jag två på fritids och bara Tove på dagis...... Oj vad stora de blir.
 

Vilken goding! =)

Skrivet av  Lotta m. Lucas -01 & bebben v.8
Men får höra många lustiga kommentarer från de små liven...
Här om dagen när Lucas skulle bada i sin balja (vi har bara dusch här hemma), så påpekar han för sin pappa att: "Du får inte plats i min balja, för du har så stora fötter!!" =)
Man kan ju inte göra annat än att skratta =))
 

Åh, så gulligt!

Skrivet av  Sanna m Sacha 18/12-01
Mysigt! Nu är det inte så långt kvar ju! :-)
 

Artiklar från Familjeliv