Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Leksaks- och barnklädesaffärer i Stockholm

Skrivet av mathilda1
Några smultronställen ??? Älskar att titta på leksaker och barnkläder. Och självklart att shoppa !
Svar på tråden: Leksaks- och barnklädesaffärer i Stockholm

Skrivet av  ulrica
Drottningatan vet jag att det finns en liten butik med roliga saker för barn som jag tror heter Liten Amanda. Går alltid in där när vi är i Stockholm. Men tyvärr har de inte så stort utbud och trångt i butiken.
 

små tips.

Skrivet av  klara
Bulleribock - har mycket mysiga handgjorda leksaker ligger i korsningen odengatan/sveavägen mitt emot mc donalds och snett över Hard Rock Café.

Bonti som ligger på Norrtullsg vid odenplan, har ganska dyra saker men orginella.

Krabat som ligger på kungsgatan, super mysig barnaffär med fina barn leksaker.

Sen har du om jag minns rätt 2 barnaffärer på hornsgatan ( pucken ). där efva attling har sina smycken bredvid där på själva pucken, nära maria torget, orginella gedigna, designade, kul affär.

Korsningen Tomtebogatan / vikingagatan eller om det är norrbacka gatan ? där uppe i birka stan finns en mysig barn affär med änglar och allt möjligt.

Bokspindeln är en liten affär som även har barnteater mysig och gjord för barn, ligger på odengatan i början mot st eriksplan mitt emot vasaparken.

Sen har du en gullig barnklädesaffär riddarkungen heter den och ligger presis efter brofästet vid fridhemsplan.
Vid fridhemsplan har du även designtorget i gallerian, och room som ligger runt hörnan på ahlströmer gatan där finns ett sortiment för barn.

Östermalm har du på sibyllegatan 2 barnaffärer om jag minns rätt med personliga saker och smak. ungefär vid östermalms torg.

Sen har du ju NK inte leksaks affären utan en liten butik mitt i, där finns också lite udda saker.

alltså jag kan hålla på hur länge som hälst, undrar just var jag håller hus ??? Men med 3 barn så har man ju hittat det mästa.

Hoppas något faller i smaken.
 

Artiklar från Familjeliv