Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kan någon tipsa om SPA ....

Skrivet av Christina
i närheten av Stockholm . (Då har jag tänkt som längst ca 2 timmars bilförd eller liknande) Vi är några mammor som tänkt åka och bara relaxa, bada , äta gott , ta någon behandling...
Om ni har varit på något mysigt ställe så tipsa gärna :-)
Tack , tack !!
Svar på tråden: Kan någon tipsa om SPA ....

Sunne SPA

Skrivet av  johnny
är fint, visserligen lite längre bort. Men det är å andra sidan ett riktigt SPA.
 

Viking Line- Cinderella!

Skrivet av  kattis bf 31/3
Det var toppen där!

Vi åkte åtta tjejer i slutet av oktober, hade bokat tjejpaketet tror jag det hette. Betalade runt 800kr var och då hade vi A-hytt, tre rätters middag (förrätts- och dessert buffé - helt underbart god mat, till varmrätt fick vi välja helt fritt från menyn. De flesta av oss tog sjötunga med tryffel och hummersås *mums* ) sen ingick deras 12 (eller 11)stegs spa ritual i relaxavdelningen oxå. Och välkomst drink fick vi innan maten också, o självklart frukost också.

Man fick verkligen valuta för pengarna, synd bara att jag inte bor närmare sthlm för då skulle jag åka oftare =) Det var dock bara en 23 timmars kryss, men det räckte ganska väl!
 

Hasseludden!

Skrivet av  Maria
Om ni är ute efter härliga bad, LUGN, skön atmosfär, tystnad, meditation och behandlingar så kan jag å det varmaste rekommendera Hasseluddens Yasuragi. Det är härligt för både kropp och själ, och vackert dessutom. Det är dock inte ett ställe att prata högljutt på, så är det glatt "tjejsnack" man är ute efter så kanske det inte är rätta stället.
 

Artiklar från Familjeliv