Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

goddagens

Skrivet av ~*Nina med Jennifer & Lucas*~
är lite osynlig idag, men det beror på att aff är såå himla segt här så jag får typ sitta i 10 min och vänta på att inläggen ska komma fram, och det har jag verkligen inte tid med-så därför svarar jag inte på så många inlägg just nu.. =/ Undrar just hur länge det ska fortsätta sega???

här mår vi bara bra.. även vi återgick till vardagen idag och sambon började jobba och jennifer är tillbaka hos dagmamman..! och vad händer där? jo, första dagen så blir hon biten på RYGGEN?!?! Ett rött litet märke blev det.. hmm..man kan ju börja fundera på om någon unge där har något emot vårat lilltroll eftersom hon verkar så utsatt!

nu i eftermiddag ska vi iväg till fotografen med lilleman åxå..spännande! hoppas bara att han vill sova en sväng till innan dess, annars blir det nog inte så skoj!

har även pratat med bvc igen idag, har återigen fått en ny spricka på bröstet, så jag antar att svampen fortfarande INTE är borta?!?! blir så himla less, nu har det gått säkert 1 1/2 månad sen det började strula, jag har kämpat på och ammat lite iaf, och nu trodde jag äntligen att det blivit bättre, så jag har ammat lite mera på sistone, men så blir det såhär IGEN! så nu funderar jag allvarligt på att skippa amningen helt! hur länge ska man orka då??
Lucas äter nu 2 riktiga måltider om dagen, och om ett par veckor "får" vi ju även börja med välling, så det är ju inte hela världen lägre om jag slutar nu..

svammelmaja i farten.. kan aldrig skriva ett kort inlägg.. *ler*

***kramisar på er alla***
Svar på tråden: goddagens
Inga svar finns