Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Morning darlings!

Skrivet av Humla med Siri och magen v.20 idag!
Är lite tröttare idag, uppenbarligen är nackdelen med Siris nya sovvanor (hon somnade 19.30 igår) att det är lättare för oss vuxna att komma sent i säng *s*. Måste börja se till att jag får mina åtta timmars sömn... det behöver jag!

Katariina - hoppas det går bra hos tandläkaren idag! *kram*

Ha en bra dag hela gänget!
Kramar
Svar på tråden: Morning darlings!

God morgon

Skrivet av  Katariina & Emma & Lillen v28
Här är det snart dags att gå till tandläkaren och operera bort visdomstanden...försöker tänka positivt att om några timmar är själva ingreppet redan över!
Emma stannar hemma med pappa, har tar fm ledigt från jobbet.

Sedan vet jag inte vad vi ska göra mer idag. Inte så mycket tror jag, jag har nog en del ont efteråt, speciellt nu när jag inte får äta så starka värktabletter:( ´

Hoppas ni andra kommer att få en bra dag!! Kram!
 

Godmorgon

Skrivet av   MiaMaria m Josefin & Jonatan
Nu är Josefin på dagis, trots att hon sa "inte resa mig upp" när vi låg i sängen :)

Jonatan o jag ska snart till bvc. Hoppas han somnar sedan så jag kan gå lite i affärer.

Hoppas att det går bra hos tandläkaren för Katariina. Jag hade inte ont efter när min visdomstand drogs ut, hoppas det går lika smidigt för dig :)
Ha en bra dag!
 

Morning lieblings!

Skrivet av  Åsa med Ebba
Jág måste ju matcha humlas hemtrevliga inledning!
Här ska vi gå alldeles till respektive ställe. Jag jobbar min långa dag idag (till 17.00) så idag hämtas Ebba av pappan!
Ikväll ska vi städa efter ledighetens renoveringar.
Hoppas alla får en bra dag!

 

Tjing Tjong *s*

Skrivet av  Anna m william & Andrew
Underbar dag Tjejer... Lite trött som vanligt efter nattspring,men solen som är på väg upp gör att det känns härligt iallafall. Idag kommer mina föräldrar äntligen hit för att ge julklappar,det har hela tiden blivit stoppade av sjukdomar och orkaner. Så nu ska jag städa lite på Fm och lyssna på Andrew GGGGGGGGGisch- ljud som han säger hela tiden...*s* **underbart*
Katarina tänker på dig hos tandläkaren .drog ut en visdomstand för 2 mån sedan och det kändes inget...

**kramaizar**
 

Artiklar från Familjeliv