Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ja nu bär det av

Skrivet av Glad Djurgårdare
Djurgården mot Frölunda.

Det kan bli bra matcher det :-)
Svar på tråden: Ja nu bär det av

Jovars :)

Skrivet av  Migoo
Får hoppas bara att man slipper läsa om gnällspikar i tidningarna :) Espens fjollerier i AB va bra onödigt.

Men det lär bli täta å hårda matcher som vi ser fram emot!!
 

Har du plåtar?

Skrivet av  Glad Djurgårdare
Ska du vara på plats eller?
 

Njäe

Skrivet av  Migoo
Det lär nog bli till att se matcherna på TV skulle ja tro. Men det hade iofs inte varit fel att se nån av dem live.
Förra året missade jag två av Indianernas hemmamatcher. Men det var lite andra förutsättningar då :) Jag jobbade på ett företag som sponsrar Frölunda. Det gjorde att man hade biljetter gratis plus att våra småttingar (föddes förra våren) är lite väl små för att ta med ännu så länge.
 

He he he

Skrivet av  Malin
om jag inte missminner mej så har vi (=Frölunda) fördelen med att börja hemma så det skall nog gå vägen!
 

Nej ni börjar inte...

Skrivet av  sportmats
hemma... Det är Djurgården som börjar hemma... sen har Frölunda hemma, DIF hemma, Frölunda hemma, Frölunda hemma, DIF hemma och i en avgörande match har Frölunda hemmamatch...

Märkligt system de valt att införa. I NHL ser det ut så här: Hemma, hemma, borta, borta, hemma, borta, hemma.
 

Lite ironiskt me

Skrivet av  Migoo
För DIF var tydligen en av de som ihärdigast ville att man inte längre skulle dela på inteckterna från en eventuell 7:e och avgörande match utan att hela summan skulle gå till hemmalaget :)
 

Artiklar från Familjeliv