Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Se där ja 3-0 :)

Skrivet av Migoo
Men jäklar vilken match de va idag!! Riktigt spännande, tät, hård och kul. Så där skall det vara när det är slutspel! Kul att se DIF spela mer på sin kapacitet. Men det lär bli VF som går vidare. DIF vinner aldrig 3 matcher i Scandinavium :)
Svar på tråden: Se där ja 3-0 :)

Oh ja!

Skrivet av  Nicke61
Visst går VF vidare! Annars verkar ju Djurgården skärpt till sig ikväll.Men det räckte ju inte iaf. För egen del hoppas jag att det vänt för LHC nu trots att Norrena inte får stå några matcher..
 

Läst på difhockey.se

Skrivet av  Migoo
Hehe... roade mig nu på morgonkvisten med att läsa lite i DIF hockeys gästbok. Ojoj va det klagades på dommaren. Snacka om bortförklaringarnas paradis:)
 

trist...

Skrivet av  sportmats
att de inte kan inse att de var sämre än sina motståndare... Jag tyckte domaren Thomas Andersson gjorde en i det närmaste prickfri insats och om man skulle hänga upp sig på något var väl att han plockade ut för få diffare...
 

Ungfär så tyckte jag med.

Skrivet av  Migoo
Han gjorde det mesta rätt som sagt. Sen kanske han missade nån grej här å nån grej där men knappast något matchavgörande. Han tog dessutom ett par riktigt bra utvisningar åt bägge hållen.

Skall bli spännande att få se vad det blir för match i morgon. Man vet ju aldrig det kan ju faktiskt bli en djurgårdseger men knappast mer än en i Scandinaivum eller inidanium som nån i DIFs gästbok kallade det:)
 

:-) imt

Skrivet av  Malin
sdf
 

Artiklar från Familjeliv