Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Allsvenskan 2004

Skrivet av Nicke61
Vad tror Ni? Tar Djurgården serien igen? Inte helt omöjligt.Vi östgötar har inte längre något lag i högsta serien (SUCK)så i år hoppas jag att titeln går till.....MFF! Det vore nog bra om inte huvudstan vann igen! Ordet är fritt!
Svar på tråden: Allsvenskan 2004

Ingen aning

Skrivet av  Migoo
Jag lägger nog ingen större vikt på hur det går i allsvenskan iår. Ni östgötar får väl göra som jag och ägna er åt division I. Där kan det bli spännande iår! :)
 

Håller Du på Frölunda även där?

Skrivet av  Nicke61
Eller hisingens stolthet BK Häcken eller det klassiska GAIS? Själv ska jag nog åka och se närbelägna Sockna(Åtvidaberg) någon eller några gånger.
 

GAIS!

Skrivet av  Migoo
Pratas det fotboll med mig så är det GAIS som gäller, i alla väder :)

Då kanske vi ses i Bruket i sommar då, hehe. Min älskade sambo kommmer där ifrån. Tyvärr spelar ÅFF och GAIS på en torsdag har jag för mig men man kan ju alltid ta lite ledigt *S*
 

Ajajaj!

Skrivet av  Nicke61
Tyvärr har min grabb aktiviteter på torsdagarna så jag är tvungen att passa GAISmatchen!Synd!Faktiskt är det så att GAIS ligger mig lite varmt om hjärtat!Eftersom mina föräldrar är från Uddevalla - trakten har jag tillbringat många sommrar i bohuslän där ju hela släkten finns.Många killar från Bohuslän som hade fisket som levebröd och spelade fotboll i ex.vis Kungshamn ,gick till GAIS där fick chansen att spela i allsvenskan.Janne Olsson är ett exempel som spelade i landslaget och senare blev proffs i Stuttgart.Och visst minns man Sten Pålsson..Jaja detta är längesedan..Jag hoppas verkligen att GAIS fixar att så småningom gå upp i allsvenskan igen!
 

Det blir Bajen i år...

Skrivet av  Kattis
...hoppas jag i alla fall...

Jag tror det kommer att stå mellan Bajen, Malmö och Dif.
 

Nja ..

Skrivet av  Nicke61
Tror att hammarby kan hamna högt i tabellen men inte att dom vinner, särskilt inte utan Kennedy..
 

Helsingborgs IF

Skrivet av  Lidas
Äntligen är det vår tur igen. Nyförvärven är dom bästa på flera år och favoritskapet ligger 6 mil söderut. Snacka om att ligga i vinnarhålet.
 

Tja..varför inte?

Skrivet av  Nicke61
Större sensationer har ju inträffat!Som när Hammarby vann och många hade tippat dom sist!Om dom har en bra trupp och verkligen kan få ut allt av alla kan de ju hamna högt i tabellen.Sen får man ju se om det räcker för att hamna högst upp..
 

Djurgårdens tredje!

Skrivet av  Git
Självklart blir det guld igen!

mvh git
 

Artiklar från Familjeliv