Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

spelade som små små flickor....

Skrivet av Ullis -lilagul så in i själen!
fan, vad usla de var ikväll!
& där satt jag med min Loob-signerade matchtröja och väntade på att få börja fira.....

sur, sur, sur... morr, morr, mutter, mutter...

Men, på söndag tar vi det!!!
Svar på tråden: spelade som små små flickor....

nääää

Skrivet av  Fenrisulven
ni hade chansen...men tog den inte,nu går guldet till jönköping :-)
 

Å nej, om ett par timmar är

Skrivet av  Ullis -lilagul så in i själen!
guldet på väg hem till Karlsta\' igen.
Jojomen.
 

Alltid...

Skrivet av  Hockeyflickmamman
...lika kul att höra såna kommentarer om man verkligen är en liten hockeyflicka. Alltså en flicka som spelar hockey. Trist attityd.
 

jag är flickmamma jag ned

Skrivet av  Ullis -lilagul så in i själen!
och även flicka själv.

och förstår hur du menar, men det var ju för 17 inget illa menat... ibland orkar man inte ha politiskt korrekt-filtret på. särskilt inte på en sida där vuxna (?) läser. för självklart använder jag inte det språket när barn är med.
 

Fast...

Skrivet av  Hockeyflickmamman
...min flicka spelar hockey och hon skiter faktiskt i om det är politiskt korrekt eller inte eller inte illa menat när att spela dåligt kallas "spela som en flicka". Jag tycker det är en så trist inställning bara. Ungefär som AIK hockeys reklam som spann vidare på detta tema.
 

äääh, jag skrev ju att

Skrivet av  Ullis
jag förstår hur du menar.... och det är inte ett _bra_ språkbruk. Men ibland slinker det ju ut nåt ur en som inte är genomtänkt.

Men det kanske det inte gör för dig? Jag säger ogenomtänkta saker ibland, och är klart slappare här på en nätsida för vuxna än vad jag är irl och med barn närvarande.

så. det var mitt sista inlägg i frågan.
ha en fin dag isolen.
 

Artiklar från Familjeliv