Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

TV3 = Spänningsdödare

Skrivet av Migoo
Sändningarna från hockey vm som TV3 har börjar bli pinsamma. Eller tja börjar var väl att ta i men det känns värre och värre för varje match. Alla dessa förbannade reklamavbrott mitt i perioderna är helt sanslösa. Dessutom tappar man ju en hel del händelser i matchen. Visst det är avblåst när de startar reklamen men det händer trots allt en del ibland på planen även efter avblåsningen. Som igår när det blev bråk nere i den ryska zonen. Direkt efter avblåsningen så slänger idioterna in reklam. I en match där utvisningarna var i det närmaste helt avgörande är det ju väldigt intressant att se hur en sån händelse (ur)artar sig.

Är det inte fler än jag som irriterar mig på sånt där?
Svar på tråden: TV3 = Spänningsdödare

Skrota tv 3

Skrivet av  Glad Djurgårdare
Dom kan hålla sig till sina jävla skitserier.
Sport ska dom absolut inte syssla med. Vid avblåsningar vill vi kunna följa det som händer runt om på plan, och även se repriser på det som hände innan avblåsningen. Igår tror jag dom helt glömde reprismaskinen hemma.

Fy för tv 3.
 

tv3

Skrivet av  pettergbg
Nu tror jag iof inte att det är TV3 som sköter repriserna, det är givetvis det tjeckiska produktionsbolag som har hand om sändningarna. Så det hade sett likadant ut i vilken svenska kanal som helst. Men visst. TV3 suger. "DU KAN VINNA EN BIL!"
 

Nja

Skrivet av  Migoo
Visst är det väl så att det inte är TV3 som styr över repriserna men normalt, sett över en hel match, så brukar ju det som är intressant visas i repris. Det vi är upprörda och förbannade över är ju att när det blir repriser så slänger TV3 in reklam istället. Det är det ju TV3 som styr över. Det är ju bland annat just den biten som gör att de är helt värdelösa på att visa sport!

Jodu "DU KAN...." å alla de där fåniga tävlingarna de har är ju bara högst irriterande.
 

Artiklar från Familjeliv