Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

sport kanalerna suger

Skrivet av jenny med michelle-99 och en kommande i
Man blir ju så förbannad,man måste ju ha trean för fotbollen men när semin börjar flyttar dom det till viasat,hockeyn i sin tur måste man ju ha canal plus för.Landskamperna går väl vissa på femman.Den statliga kanalen som jag betalar skatt för satsar på ridsport och andra världssporter som bandy,snart kan man väl inte ens se fotbolls vm och os längre.Är det meningen att man ska ha 10 kanaler för att se sport?
Svar på tråden: sport kanalerna suger

Jodu så sant som det är sagt!

Skrivet av  Migoo
Framförallt är väl TV3 den sämsta av de alla för de förstör ju bara matcherna i sina sändningar jaja..

På tal om hockey och SVT så mailade jag till sportredaktionen på SVT häromdan. Jag frågade dem vad de tänkt göra åt situationen när det bland annat gäller hockey VM. Tyvärr får vi stå ut med TV3 som "rapportörer" från VM i två år till då de har kontrakt den tiden.
 

Håller med Dig!

Skrivet av  Nicke61
Svenska landslag i fotboll och ishockey skulle bara visas i rikstäckande 1,2, eller 4.Och man kan ju undra var licenspengarna tar vägen...Alla har inte möjlighet att ha alla dessa andra alternativ TV3,kanal5,viasat sport osv.Själv har jag mailat till fotbollsförbundet pga att de sålt ut rättigheterna till landskamperna.Jag lär inte bli inbjuden på kaffe efter det mailet....
 

Artiklar från Familjeliv