Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

tiden verkar ticka igen :))

Skrivet av em...
och ordningen återställd. firar med en kopp varm the (jobbar dag i morgon ju).
Dottern va som sann AIK\'are (ja jag vette sjutton hur det gick till) på plats på råsunda, hon ringde sur som en citron för en stund sen och muttrade fram ett nästan ohörbart grattis..
Och lite som vanligt när AIK förlorar så vad det ju inte pga att det andra laget va bättre ..
NÄHÄ då, utan det va motvind, elaka domare som hatar just deras lag mest, idiotiska motspelare, dumma regler som offside, skavsår, fel dag och säkert stod planeterna fel åxå som gjorde att dom förlorade..
Ja ja så ere väl kanske med alla..
men jag funderar jag ...

Tycker iaf att Hammarby vann rättvist. fast e lite besviken att jag spelade 0-2 och 1-2 :-/ trodde det skulle bli mer mål..

**HEJJA BAJJEN** **HEJJA BAJJEN** **HEJJA BAJJEN**
Svar på tråden: tiden verkar ticka igen :))

Grattis

Skrivet av  jenny
Får man väl säga då! Var oxå på plats och beskådade eländet,fast bajen får nog höja sig lite om dom ska kunna slå dom andra topplagen.Appropå Frisk håller jag med din dotter,han är ju helt otrolig alltså...
Ok,njut idag em... bajen var faktiskt mindre dåliga igår!
 

:D *ler å tackar*

Skrivet av  em...
DOM andra toplagen ??? DET andra menar du ;) så vitt jag förstår så ligger vi ju 2:a nu... ;)

men jo låååångt kvar innan vi är verkligen på G det håller jag med om.. lite förmycket uppåner, men som sagt just nu lite bättre :D

jorå jag har njutit å retat alla AIK\'are jag fått tag på, haft på mej hammarby tröja, strumpor för att riktigt fira :D