Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

italiernarna måste vara en

Skrivet av Marie med Isak & Liam
riktiga korkskallar om dom värkligen tror att sverige och danmark spelade 2-2 med flit (spån och dåliga förlorare)
Svar på tråden: italiernarna måste vara en

Hej

Skrivet av  Sorry
Du kanske vill få lite fart på denna sidan? Jag är med! hi hi
Det är inte precis så att sånt aldrig har hänt så vem vet? Det kanske är precis vad hände med Sverige och Danmark.
 

Nä men hej kompis

Skrivet av  Marie med Isak & Liam
*flin* tror du? ...HA under mig värkar också vilja det. Det va lite med det inlägget i tanken som jag skrev detta ;)
Klart det va en ärlig match!!!!!!!!!!
Att vi sedan åkte ut har ju inget med den matchen att göra. Det var ju dessa omtalade Holländare (avslutat kapitel ok *L* )
 

Man kan säga

Skrivet av  Sorry
att det var en "ärlig" match om man VERKLIGEN vill tro det, men vi kan inte veta det, eller hur!?
Det kanske var det!
 

Jo 100 kan man ju inte vara

Skrivet av  Marie med Isak & Liam
Det håller jag med om men som matchen såg ut så tror jag INTE det.
 

Å andra sidan

Skrivet av  Sorry
så tror jag att det var fusk just på grund av att matchen såg ut som det gjorde.
Det var som små pojkar som klarade inte av att slå "enkla" boll och missar som annars aldrig händer.
Gäller båda lag. Det såg ut som om de var överens om hu de skulle spela eller inte spela, snarare sagt!
 

Vi har

Skrivet av  Marie med Isak & Liam
visst olika uppfattningar om det mesta *L*
Men jag tror ändå inte att så va fallet. Tror det är väldigt svårt att förbestämma ett resultat och hur skulle tex sverige kunna lita på att om vi "släppte in/gav) Danmark låt säga 2 mål att Danmark sedan skulle (ge) oss 2 mål istället för att skita i det blåsa sverige och ta hem vinsten (eller vise värsa)
 

Om vi vänder på det....

Skrivet av  Git
Om det varit så att två andra länder som stod varandra närma skulle vinna på att spela 2-2 och på så sätt få bort sverige - och det blev 2-2, hade inte vi svenskar misstänkt att det var uppgjort då?

mvh git
 

Oj oj oj

Skrivet av  Sorry
DÅ skulle det blivit ett helvete här i Sverige!
Det var en otroligt bra inlägg Git, tack!
 

Nja

Skrivet av  Marie med Isak & Liam
Det skulle det nog iallafall i massmedia. men vad jag skuylle tycka anse om matchen kan jag inte säga när jag inte sett matchen eller hur ?
Sverige-Danmark har jag ju sett.
 

Håller med!

Skrivet av  Nicke61
Hörde Italiens målvakt häva ur sig massa goja på TV:n,bedrövligt! Dom kan lära Totti att hålla ordning på sin saliv istället!Sedan är det trisst att se att fotbolls kunnandet och fosterlandskärleken sjunkit med ca 300% på denna sida! "Glad Djurgårdare" vart tog Du vägen?.....
 

Artiklar från Familjeliv