Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fotbollsresor

Skrivet av Anonym för tillfället ;)
Hejsan! Jag tänkte överraska min sambo med en resa till Milano i present och undrar om någon vet vart man kan få tag på en sådan inkl. flyg, hotell och matchbiljett Milan-Inter eller Milan-Lazio till ett bra pris. Har kollat runt, men hittar bara resor för ca 6500:- och tycker det är för dyrt.

Tacksam för tips!
Svar på tråden: Fotbollsresor

Ordna själv

Skrivet av  Enzo
Jag åker en hel del varje år runt Europa och kikar på fotboll. Har märkt att det blir bra mycket billigare att ordna flyg, hotell och matchbiljet själv.

Det finns en uppsjö lågrprisbolag för flyg.

Hotell kan man ordna via exempelvis www.travelstart.se

Matchbiljett fixar du via tfn till klubbens biljettkontor. Du hittar tfn på respektive lags hemsida.

Lycka till
 

Jo,

Skrivet av  Anonym för tillfället;)
jag har börjat misstänka att det lär bli billigast. Tack för hjälpen!
 

Behöver du hjälp?

Skrivet av  Enzo
Så hojta till angående datum och vilken match eller så kan vi maila varandra om din boyfriend finns här på AlltFörFöräldrar och du inte vill förstöra överraskningen.
 

Vad snällt!

Skrivet av  Fortfarande anonym ;)
Maila går inte, då jag för tillfället bara kan använda hans jobbdator, så det får bli här isf. Tror inte han läser här inne egentligen, men det är onödigt att skriva mitt namn...

Jag hade tänkt mig att skicka iväg endast honom till Milano för att se på Milan-Inter eller Milan-Lazio nån gång i februari. Tror det borde bli nån av dessa tidsperioder som han får vara borta; 5-7/2 eller 21-23/2-05. 3*-hotell inte alltför långt bort från centrum eller stadion. Flyg från Göteborg.

Tack på förhand!!!
 

Artiklar från Familjeliv