Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Min klänning

Skrivet av mammis
kom idag, jag hittade en på i-net som var precis som jag ville ha, som en tjej i Skåne haft en gång i höstas. Vi hade otroligt nog samma mått...och jag trodde ju inte ändå den skulle passa, men den satt som gjuten :o) Jag blev sååå lycklig. Lite för lång är den, fast jag har inte provat med skor än, men svärmor har lovat hjälpa mig fixa det som behövs.
Åh, hur ska jag kunna låta bli att visa den för min sambo, som frågar hela tiden om jag fått klänningen än...och ingen kompis vet att jag ska gifta mig än, så jag har INGEN att visa den för...
Men den är så FIN!
Svar på tråden: Min klänning

Vad skönt

Skrivet av  mamma i dec. 03
att du fått en klänning du gillar och som passar. Det kunde lika gärna blivit grisen i säcken
Jag hade nog aldrig vågat!
Får man fråga vad du fick ge för den begagnad, med frakt och allt!
Funderar på att sälja min egen när det blir dags.
 

Jag

Skrivet av  mammis
gav 2700:-
Med slöja, skenor och axelband ifall jag ville sätta på det.
KOlla på brollopstorget.se under köp och sälj vad de tar, oftast ligger de runt 4000:-
 

Ska göra det

Skrivet av  mamma i dec. 03
försöka komma ihåg. Det är ju ett tag till.

Det jag egentligen funderade på var om det är någon som köper begagnat så, men tydligen är det det. Det har varit fler här som köpt över nätet. så jag är inte så nervös längre, att jag inte ska bli av med den!
Tack för svar!
 

Vad härligt!

Skrivet av  Hervor
Åh, vad roligt att du har hittat en klänning som sitter så perfekt. Förstår att du är sugen på att visa sambon:-)
 

Visst är det jobbigt

Skrivet av  Brud 050618
Att inte få visa den för sambon! Man vill ju så gärna att de ska se hur vacker man kommer bli.
Jag ska prova min på onsdag och är jättespänd, tänk om den inte passar! Men jag har turen att kunna ta med min MAMMA och det känns tryggt.. För tycker hon om den då vet jag att den kommer bli perfekt ( jag älskar den redan, iallafall på bild!!!)..
Pirrigt...
Men du.. hälften av pirret sitter i när de väl får se oss och nästan tappar hakan!
Mys med känslan
 

Åh,

Skrivet av  mammis
den kommer nog att bli jättefin.
Lyckost dig som har en mamma.
Min dog tyvärr för två år sedan, allderles för ung.
Känns jättetråkigt att inte hon hann vara med på mitt bröllop, vilket hon såg fram emot mest, förutom att få träffa mitt andra barn ,hennes andra barnbarn.
 

Artiklar från Familjeliv