Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Så var man hippad då :-)

Skrivet av Tina med Elias-03
Grundlurad kan man säga att jag blev igår! Vi skulle ha en lugn avslappnad lunch med våra grannar - jag hade "myskläder" på mig, ingen jacka och bara badtofflor när vi gick över till dem. Vi hade satt oss till bords då plötsligt hela bekantskapskretsen kom rusande upp för trappan. Jag hade verkligen ingen aning om att det skulle hända, inte än i alla fall. Det är ju 2 månader kvar till bröllopet så jag blev verkligen överraskad. Vi hade jätte trevligt :-) Först fick jag dreja. Jag har alltid velat prova det så det var jätte kul. Mina alster kommer nog inte få någon designpris precis .... men kul var det. Sedan hade vi chokladprovning (typ vinprovning fast med choklad). Det kom en tjej som verkligen kunde sina grejer och berättade om historien och ledde provsmakningen. Efter det så var det middag och en massa avslöjande lekar - avslöjande om min bakgrund alltså. Många skratt och hysteriska gapflabb blev det :-)
Svar på tråden: Så var man hippad då :-)

ha ha ha

Skrivet av  geo75
vilken syn :) Jag kan förstå chocken när man sitter där i godan ro med myskläder och badtofflor och alla ens vänner springer in lördagsuppklädda!? :)

Vad kul det lät med chokladprovning. Vi har tänkt att ha det på bröllopet medans vi tar kort efter kyrkan så kan gästerna roa sig med det och "lära känna" varandra. Vi gifter oss i Sthlm. Var befinner ni er i Sverige? Vore kul att kolla upp vad hon tar annars!
 

Göteborg

Skrivet av  Tina med Elias-03
men säkert finns det liknande i Stockholm.
 

va skoj

Skrivet av  Myzan & Co
det är så roligt när man kan lura den blivande bruden, alltså att hon inget anar alls :)
låter som ni hade en superskoj dag och kväll!
kramar från oss
 

Vad roligt!

Skrivet av  Hervor
Det låter jätteroligt! Både med överraskningen och med aktiviteterna. Chokladprovning måste ha varit en riktig hit:-)
 

Vad härligt

Skrivet av  Brud 050618
men vad snopet det måste ha känts!
Så underbart med vänner som verkligen har förstått det där med möhippa och att det bör vara ett minne för livet!
Vad spännande med chokladprovning!
Hoppas du tar med dig minnena och kan njuta av dem..
Många lyckönskningar