Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

skorna har fel färg!!!

Skrivet av Decemberbrud (Carin)
Idag skulle jag hämta ut mina infärgade skor och då visadr det sig att de skor jag köpt inte tagit till sig färgen ordenligt, de är laxrosa istället för djupt röda. GRRRRRR oj oj oj vad arg jag är på kvinnan som sålde mig skorna som sa att jodå dessa går att färga mörkt röda, inga problem. Tyvärr lät jag inte henne färga, ville inte göra det i Växjö eftersom vi inte bor där. Jaja jag har flängt runt halva stan idag för att köpa nya skor och lämna dessa till infärgning - nu är det samma "kedja" som gör infärgningen så då garanterar de reslutatet. Men oj vad dyra skorna blev nu. Blääää

Svar på tråden: skorna har fel färg!!!

Usch, vilket elände

Skrivet av  Hervor
Men om de har lovat att det ska gå att färga skorna mörkt röda borde de ju göra om dem. Gratis. Och skicka dem till dig.
 

ja

Skrivet av  Decemberbrud (Carin)
Men problemet är ju att den som sållde skorna inte var den som färgade. Nåja jag ska bussa min far på försäljaren i Växjö, för jag kommer inte ner dit på ett tag. Pengarna tillbaka ska jag ha och för färgningen helst.
 

Tråkigt!

Skrivet av  Malin
Hon borde ju ta tillbaka skorna tycker jag! Vad är det för skor du har köpt? Var det något speciellt med dem som gjorde att de inte gick att färga så bra? Vad kostar det förresten att färga skor? (Tusen frågor;-))
 

Ja

Skrivet av  Decemberbrud (Carin)
Jo jag vill definitivt ha pengarna tillbaka för skorna.
Problemet med dem var att ytan var silverglansig vilket gjorde det mörktröda se ut som laxrosa.

350kr tar de för infärgning i sthlm.
 

Åh nej

Skrivet av  geo75
sånt som bara inte FÅR hända suck! Hoppas verkligen att det löser sig så färgen blir rätt nu!
 

hoppas också

Skrivet av  Decemberbrud (Carin)
Ja på torsdag får jag se hur mina nya skor ser ut. De nya är faktiskt snäppet skönare och snyggare men oj så mycket dyrare än de gamla. jaj det är bara pengar...
 

Artiklar från Familjeliv