Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Choklad provning i Sthlm

Skrivet av geo75
Hej på er, jag tänkte ha chokladprovning på vårat bröllop och undrar om någon har lite tips var man kan köpa det ifrån? Jag vet bara NK och Vetekatten.
Svar på tråden: Choklad provning i Sthlm

det

Skrivet av  Myzan & Co
finns juh nån sorts pralinfabrik...
hmmm... försöker minnas vad den heter. måste fundera en stund till!

kolla på - http://www.chokladsajten.com
och - http://www.pralinhuset.se/
så länge :)

kramar från oss
 

Gulliga du

Skrivet av  geo75
med svar på allt =)

Ska gå in & kolla dessa sidor!

kramar
 

Chokladfabriken!

Skrivet av  Anna
www.chokladfabriken.com
 

Kanon

Skrivet av  geo75
tacck ska gå in och kolla!!!
 

precis

Skrivet av  Myzan & Co
den jag menar :)
vilken tur att det finns tjejer som har nåt i huvvet och inte är lika förvirrade som jag - skyller allt på graviditeten *skrattar*
kramleikram
 

EJES Choklad!!!

Skrivet av  Hervor
Det får du bara inte missa! Ejes Choklad (www.ejeschoklad.se) på Erik Dahlbergsgatan är helt klart värt ett besök. Deras choklad är helt underbar och jag får nästan hallucinationer när jag tänker på deras praliner;-)

Betsy Sandbergs på Lidingö (www.betsysandberg.se) har också ruskigt goda praliner och choklad.

(Kan erkänna att vår Paradisask och julgodiset i kylen just nu ligger illa till...)
 

Fniss

Skrivet av  geo75
frossat något i choklad nyligen :)

TACK för tips ska genast kolla upp dessa oxå!
 

Jaaa, tyvärr!

Skrivet av  Hervor
Måste erkänna att chokladasken är ett minne blott och att jag inte är ett dugg närmare mitt viktminskningsmål (som i och för sig är orealistiskt med tanke på jul och annat otyg...)
 

Ren choklad

Skrivet av  Decemberbrud (Carin)
du har fått bra svar här ovanför.
Vi tog vår chkola från Ejes men kan varmt rekommendera Pralinhuset, chokladfabriken och Betsy.

Men det är bara om ni vill ha konfekt. Ska du ha ren choklad vilket är att föredra vid en provning skulle jag gå in på chokladprovning.com, mycket billigare!!!
 

Artiklar från Familjeliv