Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Skrev ju en sida bak om att ni skulle kolla på en

Skrivet av Christine
klänning. Jag klistrade in fel länk ;o) det blev samma som jag kopierat från Catharina *s*

Den HÄR menar jag:
http://www3.bridesave.com/search/index.cfm?action=details&product_id=11748
Svar på tråden: Skrev ju en sida bak om att ni skulle kolla på en

Tycker att

Skrivet av  Hervor
den är jättefin på rätt person. På mig, som har en del att gå ner efter graviditeten, vore det en ren katastrof men om man är smal så kan den vara hur fin som helst.
 

jag tycker

Skrivet av  Myzan & Co
att det är en fin klänning, dock inte min stil.
jag skulle se ut som en kubik marängbakelse i den liksom *fnissar*
det är så roligt att se klänningar så ibland vill jag gå in i bröllopsaffärer och bara titta fast jag redan är gift ;)
kramar från oss
 

För min

Skrivet av  Tina
del tycker jag den är för pricessaktig men för rätt person kan den vara fin.
 

Underbar!

Skrivet av  karin
Det är en sån jag drömt om! Jag tycker den är helt sagolik! Nu är ju jag då redan gift, och min klänning såg inte alls ut som en dröm, den var tvärt om ganska enkel. Men men, de hade inte så mycket att välja på i den enda bröllopsbutiken i vår stad, och vi gifte oss mest för att vara gifta inte för att förverkliga drömmar. Och jag var jättefin i min brudklänning också. Men vacker är den, oj oj oj.
 

Inte alls min stil..

Skrivet av  • Catharina •
..säkert snyggt på rätt person, men det är inte min stil som sagt. Gilalr inte de där enorma kjolarna :-D
 

Till er som svarat :o)

Skrivet av  Christine
Det där är vad jag skulle ha på mig om jag gifte mig á la den klassiska stilen. Men helst skulle jag ha en i liknande stil, fast med knallorgande tyg, blodröda detaljer och trumpetärmar ;o)
 

Super fin!

Skrivet av  Mammahill
Hade lätt kunnat ha den, men så är jag rätt svag för prinssesklänningar också :)

 

Visst...

Skrivet av  Jessica
den är väl fin om man tycker om de stora kjolarna. Själv hittade jag en favorit på samma sida. Den klänning som finns till vänster om din modell. Den är bara så underbar.