Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hämtat förlovningsringarna nu *lite svamligt*

Skrivet av Celina, januaribröllop
Igår hämtade vi förlovningsringarna, så nu är det igång på riktigt! Det blev "soft ring" i vitt guld från Efva Attlings kollektion (tyvärr finns de inte på bild på hemsidan, jättedumt). På julaftonsmorgon ska vi ta på oss dem, och en månad senare gifter vi oss (vaddå kort förlovningsperiod?? ;). Vi tänkte passa på att berätta för släkten när alla är samlade på julafton också.

Ska bli jättespännande att se vad det blir för vigselring också, jag har lämnat det helt åt blivande mannen, vet inte ens var han har köpt den. Jag får se den först när den glider ner på mitt finger.
Svar på tråden: Hämtat förlovningsringarna nu *lite svamligt*

spännande

Skrivet av  Myzan & Co
med vigselringen.

grattis till förlovning och kommande bröllop, vilken fin julklapp släkten får när ni berättar :)

tips - om ni ska fota er så be fotografen ta närbild på era händer med ringarna på, blombuketten blir bra som bakgrund!

kramar från oss
 

en till då ;)

Skrivet av  Jolin
Grattis till det stundande bröllopet!
Vi förlovade oss också på julafton fast natten till julafton eftersom vi inte kunde vänta tills morgonen ;)
Detta skedde för 6 år sedan och vi gifte oss i aug i år ;)
 

Det låter så roligt

Skrivet av  Hervor
och härligt spontant med en så kort förlovningsperiod:-) Gissa om jag är nyfiken på både förlovnings- och vigselring!
 

Låter toppen!

Skrivet av  Anoke
Visste inte att Efva Attling gjorde vigsel- och förlovningsringar, men de är säkert jättesnygga med tanke på hennes andra smycken. Vi har också beställt i vitguld, jag var lite tveksam först efter att ha hört en del negativa kommentarer på bla bröllopstorget men nu är jag övertygad om att det blir jättebra!!

Hoppas att du kan lägga upp en bild sen på ringarna, skulle vara skoj att se dem!!

 

Jodå

Skrivet av  Celina, januaribröllop
Efva Attling har en ganska stor kollektion förlovnings- och vigselringar. En del av dem finns på www.efvaattlingstockholm.com under "wedding", men tyvärr inte min ring då... ska fixa ett foto, lovar!!
 

Artiklar från Familjeliv