Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vigselring!

Skrivet av Anonym ännu så länge
Är det någon som vet någon adress till sidor där man kan kolla på vigselringar och även där det finns prisuppgift?
Svar på tråden: Vigselring!

Jajamen, här är två länkar:

Skrivet av  • Catharina •
www.hedbergsguld.se
www.hellkes.se (köpte min där)

 

Tack för ditt snabba svar...

Skrivet av  Anonym ännu så länge
...jag såg något om hellkes lite längre ner och kollade in den sidan. Jättefina ringa de har och vilka priser! *L* Men jag funderar lite över bredden på ringarna, jag fastnade för en men den var bara 3 mm bred och det verkar lite smalt tycker jag. Är det den vanligaste bredden på vigselringar eller är det just det företaget som har så smala modeller?
 

Jag köpte min där, den är 4 mm

Skrivet av  • Catharina •
det finns nog alla möjliga storlekar, antar jag?!
Både min förlovningsring & vigselring är 4 mm, tillsammans blir det ju en hel del.. personligen vill jag inte ha bredare än så.

Hur bred hade du tänkt dig?
 

Jag bara tyckte det verkade smal...*L*

Skrivet av  Anonym ännu så länge
Jag mätte just min förlovningsring och den är 3 mm bred och alldeles lagom. Tyckte den såg bredare ut, jag gissade på att den var minst 4 mm.
Den vigselringen jag gillade var 3 mm bred men jag hade gärna velat ha en som är som förlovningsringen.
Såg nån jag gillade som var 3,5 mm också så den kunde kanske vara något.
 

Ja, lite skillnad i bredd

Skrivet av  • Catharina •
kan ju vara snyggt - bara det inte är för stor skillnad. Priserna är bra ja! Och snabbt fick man hem den också. Gravyren ingår i priset. Min kostade 1780:-, sen tillkom 100 i frakt. Som hittat! :)
 

Tack för ditt engagemang...

Skrivet av  Anonym ännu så länge
...nu ska jag gå och sova och spåna lite mer på våra bröllopsplaner. *L*

Trevlig helg!
 

Tack detsamma!

Skrivet av  • Catharina •
Sov gott :)
 

En sida till...

Skrivet av  Sunshine
www.guldgruvan.se