Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hippad igår!!! (långt)

Skrivet av Jonna
Hej alla, jag hade världens bästa möhippa igår och jag blev såååå lurad. Jag var helt inställd på att det skulle bli nästa helg men inte...

I alla fall, jag och sambon skulle åka till IKEA och köpa dekorationer till bröllopet men precis innan vi ska gå ringer det på dörren och in kommer 16 tjejer med papperspåsar över huvudena helt tysta, jag trodde aldrig raden skulle ta slut. Mitt jobb var att lista ut vem som var vem och det var inte lätt chockad som jag var. På med en tiara på mig och sedan iväg...

...till en skivstudio där jag fick sjunga "Tusen och en natt" och "Fångad av en stormvind". SÅ KUL!!!

...tillbka hem till oss för lunch och sedan vidare till Lövstad slott och spökvandring. Enda belysningen var en campinglampa som guiden hade och så gick vi från källaren och upp genom slottet medan hon berättade om slottets historia och om dess spöken. Utanför så blåste det ju storm och regnet slog mot fönsterrutorna. Det var så spöklikt det kunde bli och jag kan lova att det var fler än jag som var rädda. Ingen ville gå sist i ledet och ingen ville gå först, vi höll ihop kan man lugnt säga och vid några tillfällen så bröt "paniken" ut medan vi skrämde upp varandra och drogs med i guidens berättelser. Det var fullkomligt fenomenalt! Håret reste sig på hela kroppen. Skitbra helt enkelt!

Vi skildes åt och några följde med mig hem där vi gjorde oss i ordning. jag fick ha mormors klänning med både ränder och prickar plus min tiara då förståss. Vacker som aldrig förr, jag lovar.

De flesta av tjejerna kom efter nån timme och vi festade och pratde, varvat med karaoke. Vi käkade pizza och gjorde ballongdjur. Vid 23-snåret fick vi skjuts ner till Palace där vi dansade loss till 2 ungefär, taxi hem, in i duschen, slockande!

Tack alla underbara tjejer för en helt ortoligt underbar perfekt och oförglömlig möhippa! Jag älskar er alla!!! KRAMAR
Svar på tråden: Hippad igår!!! (långt)

Låter perfekt

Skrivet av  geo75
Hej på dig, låter som en perfekt möhippa :)
 

Låter apkul!

Skrivet av  Neta brud 18/6-05
Vilken heldag, låter hur kul som helst ju!
Det skulle vara så roligt att få spela in en CD.
Och jag hade nog gjort i byxan på den spökvandringen.
 

låter

Skrivet av  Myzan & Co
som en riktigt lyckad dag och kväll :)
kramar från oss
 

Det låter jätteroligt!

Skrivet av  Hervor
Åh, vilken underbar möhippa du fick!!! Det låter fantastiskt roligt. Vilka snälla och påhittiga kompisar du har:-)
 

Artiklar från Familjeliv