Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

13th ghosts

Skrivet av pennan
Jag har världens fantasi, så nu kommer jag inte att våga gå på toaletten i natt, eller vara ensam....
Varför är man så dum och ser läskiga filmer när man vet att man kommer att må dåligt av det?!
Dumma mig...
Svar på tråden: 13th ghosts

Den såg vi också ikväll!

Skrivet av  Jensan
Den var läskig, verkligen! Speciellt "Sjakalen"!
 

Besviken!

Skrivet av  Jessica
Jag missade den på bio och hade sett fram emot att få hyra den. Sagt och gjort, så fort den släpptes kom jag hemdragande med den. VILKEN BESVIKELSE!!! Jag tyckte faktiskt att filmen var urkass... Belv inte det minsta skrämd utan tyckte bara att den vara ganska jobbig. I vanliga fall älaksr jag rysare, jag tror nog jag har sett de flesta. Så tyvärr måste jag säga att den inte var en film jag vill se två gånger!
 

Visst var den kass!

Skrivet av  linn
Jag tyckte bara den var fjantig och med dåliga skådisar. Hade de lagt ner lite mer tid på casting och story hade den nog kunnat bli bra.

/linn
 

Jag håller med!

Skrivet av  Jessica
Och så det här "glashuset"... Hade varit lite mer skärckinjagande om det varit en ombyggd gammal borg eller herrgård. Kändes som lite "Hellraiser" med alla dessa konstiga varelser. Den kunde säkert blivit jättebra om de gjort som vi velat... fniss!
 

hehe

Skrivet av  linn - blivande regissör...typ...inte
vi kanske skulle ta o visa dom hur man SKA göra! du och jag som är så bra menar jag!!!

/linn
 

jag tyckte att den var cool

Skrivet av  veronica
=))
 

just det...

Skrivet av  pennan
Filmen,handlingen var dålig, men jag blev skit rädd ändå. Jag tyckte också att skådisarna var B-iga....jag ville bara säga att jag inte vågar gå på toaletten själv...*S*. Tänk om det står en massa andar runt en utan att man vet det?! Det tycker jag är creepy...
 

hehe

Skrivet av  linn
jag tyckte oxå den var otäck en liten stund men sedan började jag reta mig på allt och då förstördes den ljuvliga "jag-är-livrädd-följ-med-mig-på-toa-stämningen"

/linn
 

oki....

Skrivet av  pennan
Jag har inte kommit över den där känslan ännu...*S*. Vill fortfarande inte stå stilla för länge, för då tänker jag; tänk om ett spöke håller på att hugga mig, om jag rör mig ofta då kanske han inte hinner!!! Men jag är jätte nojjig av mig.
 

alltså...

Skrivet av  linn
jag blev ju skiiitskraj av att se sjätte sinnet. då kunde jag inte sova på två veckor utan var tvungen att ligga i soffan med typ dirty dancing på för att i huvud taget hålla tankarna borta. sen somnade jag framåt morgonkvisten helt utmattad o sov typ halva dagen! helknäppt!

Alla har vi olika saker vi blir rädd för!


/linn
 

Ja

Skrivet av  pennan
Den är creepy,6:e sinnet. Jag var också rädd långt efter den filmen. Det är dom psykologiska skräckfilmerna som är läskiga. Inte dom där typ Fredagen den 13:e...kött filmerna med blod överallt.
Jag blir galen av att dom där dumma blondinera med silikon tuttar jämt skall duscha i dom där läskiga husen som står på kyrkogården ungefär...*S*. Jag älskar Jonas Gardells version hur han berättade om dumma skräckfilmer...appropå inget.
 

Artiklar från Familjeliv