Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Någon här som känner Tommy Körberg?

Skrivet av Astrid - väntar 4:an
Vet inte vart jag ska vända mig...!? Har frågat i min ankomstgrupp (juni-05), på OÄF och på Musiksnack. Desperat som jag är bestämde jag mig för att slänga in frågan här också.

Jag har "alltid" varit jätteförtjust i Tommy Körberg - hans röst är helt outstanding!
Men sedan jag blev gravid (jag måste ju skylla på någonting! *s*) har det blivit värre... Jag lyssnar på honom JÄMT, har hämtat hem bilder från nätet... you name it! ;-)
Karln är helt magnetisk... *rodnar*

En middag med honom är förstås helt uteslutet... *snyftar*
Alla julkonserter är redan slutsålda... *stortjuter*

Så det enda som kanske är möjligt att få är ett signerat foto! Men hur? Var?

Någon på ett så här stort forum måste väl ändå känna någon som känner någon som känner någon... som känner Tommy Körberg? Eller?

Kan ni hjälpa mig? Svara här med mailadress så hör jag av mig!
Tack på förhand!

Hoppas, hoppas, hoppas!

Svar på tråden: Någon här som känner Tommy Körberg?

du, vad lustigt

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
för jag kände samma sug - efter per gessle!!! jag har avskytt honom innan...men när jag blev gravid var jag tvungen o lyssna på honom hela tiden...haha att det kan bli så. :-) det underbara var att de hade radion på i förlossningsrummet...o när kevin låg på min mage spelade de "tycker om när du tar på mej"....åååhhh vad jag njöt...
 

och

Skrivet av  Busluren
för mig var det ricky martin.. men har har jag gillat både före och efter, det blev lite extra då bara
 

Det här är inte...

Skrivet av  Astrid - väntar 4:an
"lite" extra, det kan jag försäkra! Jag tänker på honom _hela_tiden_! ;-)
Tur att jag har en förstående man som bara klappar mig överseende på huvudet och säger "ja, ja, det går väl över..."... *s*

Tack båda för era svar! Skönt att jag inte är ensam!

Tommy Körberg är bäst! :-)
 

tommy körberg är ett litet

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
roligt val...hihi...en gammal gubbe. :-)
 

Han är bara 56!

Skrivet av  Astrid - liiite desperat...
Så det så!
Själv är jag 33...
*s*

;-)
 

Om Du mailar

Skrivet av  I-L
hans agent: [email protected]
så kan Du säkert få ett signerat foto i alla fall.
 

Tack så mycket!

Skrivet av  Astrid - väntar 4:an
Nu har jag mailat dem!
:-)
 

I-L, tack, tack, tack! :-)

Skrivet av  Margut, fd Astrid
Ville bara tacka så jättemycket, än en gång, för tipset att maila till Mono Music! Jag fick mitt signerade foto på posten idag!
*jättejätteglad*

Tack igen!!!
:D
 

*skruvar på sig igenkännande*

Skrivet av  Cay
Fast jag har ett problem som heter Johnny Depp och hans Alias Captain Jack Sparrow..... Vilken röst han har..... *Yummie* Finns inga ord på honom, och har tidigare avskytt honom. Men rösten...... Fast det finns en röst till och det är Kenny Rogers när han sjunger....

Jamen lite knäpp måste han vara. Har du "stad i ljus" Astrid... om du har den så skulle jag vara intresserad av att få tag på den

Du är inte ensam... *flinar*
 

Jag mötte Lassie =)

Skrivet av  Zoégas
Min mamma har sjungit med Tommy Körberg i Chess för lääänge sedan, tssss *retas*
 

=)

Skrivet av  Margut, fd Astrid
Har hon fortfarande några "känningar"? Eller känner hon TK personligen?
Tror du att hon eventuellt möjligen kanske kunde hjälpa mig att få tag i ett signerat foto "Till Maggan..."?

:-)

Jag har kommit ut i min ankomstgrupp (05/06) och behöver inte kalla mig Astrid längre.
 

Nej, tyvärr

Skrivet av  Zoégas
men annars hade det nog gått att ordna. Kolla tipset med mail som I-L skrev, det borde ju gå?
 

Har gjort det!

Skrivet av  Margut
Och de kunde förmodligen ordna det. Men det lär ju i så fall bli ett vanligt idolfoto med hans autograf. Jag hade hoppats på något mer personligt...
Men jag blir förstås jätteglad i alla fall! :-)
Tack ändå.
 

Jag har den på

Skrivet av  anna
ett dvdomslag, chess. Den + någon annan, kommer ej ihåg vilken det var. Fick den som "reklam" eftersom jag jobbade på ett filmbolag, den och en massa andra signerade.