Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Flicka med pärlörhänge och Colin Firth

Skrivet av Vicki- upphetsad Colin Firth dyrkare
Gaah, fick nyhetsbrev från discshop där de gör reklam för filmen Flicka med pärlörhänge och anger att Colin Firth är med i den. Antagligen huvudroll för han står först! Har någon sett den, är den bra? Att jag inte sett den för länge sedan! Måste ha!
Svar på tråden: Flicka med pärlörhänge och Colin Firth

Inte sett den...

Skrivet av  Lena m Ella
Men visst är han med! Tror han spelar konstnären?
Om du är intresserad av vad han gjort mer så kolla här: http://www.imdb.com/name/nm0000147/
 

Sett den...

Skrivet av  Nessa
och vart lite besviken. Boken är mycket bättre! Men om du giller Colin Firth så se den. Han har en av huvudrollerna.
 

Åh, han är såååå snygg

Skrivet av  Magda
i den filmen med lååångt hår!

Såg förresten att några tjejer i Vecorevyn uttalat sig om senaste bridget Jones-filmen: Synd att svinet Hugh Grabt är snyggare än Colin Firth!!! Excuse me!! Tvärtom, va???

/Magda
 

Ja, men...

Skrivet av  Lillan med Carl-03
tjejer i Veckorevyn... Är du förvånad över att de inte kan se hur en MAN ska se ut??? *ler*
 

Nejdå .... *ler*

Skrivet av  Magda
Veckorevyn läser jag inte annars, det var pga av en studie av ungdomskultur för ett jobbprojekt! Så du har rätt; inte är jag förvånad ...

/Magda
 

Har också sett den

Skrivet av  ::Tina& Vincent::
och som Nessa skrev så blev jag också lite besviken, har dock inte läst boken. Jag är ett STOOOORT Colin-fan och han spelar egentligen ingen bra roll, han är mesig som tusan i filmen, hunsad av fru och svärmor. Nä, tacka vet jag honom som mr Darcy (x2) och i Love Actually!!!

 

x3 menar du väl???

Skrivet av  Lillan med Carl-03
För han är inte fulare i Bridget Jonestvåan precis... MÅNGA härliga närbilder på käre Colin!
 

mums!

Skrivet av  ::Tina & Vincent::
Längtar tills jag ska se den! Har inte bestämt datum bara...
 

Såg den igår kväll...

Skrivet av  Lillan med Carl-03
och det var inte ens fullt i salongen. Trodde att det skulle vara svårt att få tag i biljetter, men jag antar att det var många som tänkte likadant och skippade första föreställningen på premiärkvällen...

Du kan förvänta dig en härligt fumlig fight mellan Darcy och Cleaver den här gången också ;-)
 

Artiklar från Familjeliv