Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vanilla Sky

Skrivet av Guldis-Linnea
Var det nån som såg den igår på 4:an? jag kom ihåg när den kom, då var den så otroligt utskälld och alla tyckte den var katastrofdålig.

Men jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra. Jag hade inte större förväntningar, men så tycker jag ju om såna filmer som "vänder" när man inte kan räkna ut vad som händer i förväg.

Vad tyckte ni?
Svar på tråden: Vanilla Sky

Gav upp

Skrivet av  Q
Jag såg fram till att hans ansikte var OK igen och blondinen var tillbaks i hans säng.Tycker det var jobbigt med alla hopp i tid och rum.Hängde du med i alla turerna?
 

Såg den inte i går men

Skrivet av  Tant Grön
jag såg den när den kom. Jag ställer mig dock på samma sida som dem som tyckte att den sög, för det gjorde den *s* rejäld dessutom. En av de sämsta jag sett faktiskt.
 

Första gången jag såg den

Skrivet av  Lotta
tyckte jag att den var ganska bra. Men denna gången när jag visste själva twisten blev den lite för "enkel".
 

det kan jag tänka mig...

Skrivet av  Guldis-Linnea
att den blev väl enkel sen alltså...

Det är ju första gången som är mest spännande. =)
Precis som the Game.
 

Väldigt bra med tanke på vilken

Skrivet av  hanne
dålig kritik den fick , jag var lika förvånad när jag har sett den.
 

Ett mästerverk

Skrivet av  Vintervide
Enormt fascinerande och suggestiv film. Jag är fortfarande fast i stämningen från filmen. Precis efteråt var jag helt tagen.

Jag har inte svårt för när handlingen blir obegriplig, det är bara att uppleva, precis som i en dröm.

En mycket bra film, som jag kanske dock inte vill se igen, mest pga den var så sorglig.
 

Artiklar från Familjeliv