Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fråga om ALEXANDER

Skrivet av grodan_boll
Jag har hört att dom klippt bort kärleksscenerna mellan Leto och Farrell i "Alexander". Dåligt enligt många kritiker, då man vet att han var bisexuell och man väljer att fokusera mer på hans relation till kvinnan... Ni som sett filmen, vill nu tala om hur pass mycket (intimt) man får se mellan Leto och Farrell? Om det knappt är något alls hoppas jag man får igen det på extramaterialet när DVD:n kommer ut.
Svar på tråden: Fråga om ALEXANDER

Inget

Skrivet av  Sara m. Viggo
De kramas några gånger men jag tror inte man får se dem kyssas en enda gång. Däremot råder ju en väldigt kärleksfull ton emellan dem och det är ju ingen tvekan om vad de känner för varandra.
 

Men vad trist...

Skrivet av  Kristin m. Sam -02
skulle haft något emot att få se två vackra män ihop (eller är det bara jag?)

Tänkte ändå se filmen i veckan, sambon är väldigt intresserad.
 

skulle _inte_ haft

Skrivet av  Kristin m. Sam -02
något emot att se två vackra män ihop, ska det stå :) Klockan är inte ens 10 & jag är trött redan...
 

Du är inte ensam

Skrivet av  LK
Jag hade mer än gärna sett mer än kramar mellan dem. Blev faktiskt besviken på det... jag hade ju läst flera månader innan premiären att det spelats in sexscener. Vart tog dom vägen? Filmen var inte den bästa men med lite heta scener männen emellan hade jag känt att jag fått mer valuta för pengarna. Så ytlig är jag :) Skönt att veta att man inte är den enda som är lite besviken.
 

Inte då...

Skrivet av  Sharp
jag hade också hoppats på att få se lite snygga pojkar ihop, det finns alldeles för lite sånt på film! *ler* Jag ska också iväg och se "Alexander" så snart vi kan få barnvakt, jag gillar historiska filmer och Colin Farell är ju trevlig att se på oavsett vem han hånglar med...
 

Du är

Skrivet av  Queenie
absolut inte ensam. Det hade kryddat filmen ganska ordentligt kan jag tänka mig, att se två vackra män.
Dumt att klippa bort något som får filmen att bli annorlunda och kanske hett diskussionsämne i USA... *s*
 

Artiklar från Familjeliv