Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Polarexpressen, har någon sett den?

Skrivet av Tess
Kan en 5-åring se den filmen? Den avslöjar inget om att pappa/morfar klär ut sig till jultomte? Det vore ju den stora fadäsen att gå på en film som avslöjar det innan julafton..... =(

Den är inte för ruskig heller hoppas jag, vill gärna se en film som skapar julkänsla.
Svar på tråden: Polarexpressen, har någon sett den?

Nej, bara läst boken

Skrivet av  Christopher
Enligt boken finns jultomten och har en stor stad med leksakstillverkning vid Nordpolen. Hur filmmakare förhåller sig till en bok kan det förstås vara både si och så med...
 

Låter ju bra!

Skrivet av  Tess
OM de följt boken då. Ska nog kika på den eng. versionen ikväll för säkerhets skull då kanske. Så behöver man inte få någon obehaglig överraskning i biomörkret!
 

Är dentden med Tom Hanks? IMT

Skrivet av  Margut med 4:an i magen
Stagg
 

Är det den med... ska det förstås stå! IMT

Skrivet av  Margut med 4:an i magen
:-)
 

Japp, det stämmer!

Skrivet av  Tess
Är sugen på att se den själv, så då släpar man med sitt intet ont vetande barn! =)
Men vill föräkra mig om att filmen är OK att se för en 5-åring.
 

Tycker jag absolut...

Skrivet av  Jessica m. Saga & Nora
den ökar tron på tomten snarare än att ta bort den tycker jag. Jag tyckte det var en jättemysig film och ruskig tyckte jag inte heller den var...kanske lite ruskig ibland men inget som inte en femåring klarar tror jag inte..ifall man sitter med och det tror jag du kommer göra :)
 

Bra, då okar jag biljetter nu då! Tack. IMT

Skrivet av  Tess
 

Såg den igår med min 5.5 åring

Skrivet av  Merrilee
Den var toppen! Mysig och spännande och jag kände mig nästan ledsen på slutet att man tappar bort tron på Tomten ju äldre man blir. Min son tyckte det var jätte bra och han har fortfarande tron kvar!
 

Artiklar från Familjeliv