Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Harry Potter

Skrivet av Belle
Ska det komma ut en fjärde film om Harry Potter? Om ja, vet någon när?
Svar på tråden: Harry Potter

Filmas just nu

Skrivet av  Trileia
Började filmas i mars i år, och beräknas bli klar 2005 någon gång.

Order of the phoenix beräknas komma 2007 och the half-blood prince (nästa boks titel) 2008.
 

De brukar komma till jul

Skrivet av  Emma - mer glitter åt folket!
Så nästa höst/vinter lär den väl komma? Såklart kommer de fortsätta spela in filmer tills de gjort alla, de måste ju tjäna sjukt mycket pengar på dem.
 

...men annan Harry väl?

Skrivet av  LK
Läste att Daniel Radcliffe ser för "gammal" ut nu och att de valt en ersättare... men det kanske har ändrats. Någon som vet?
 

Näää...

Skrivet av  Tilia
Jag läser allt jag ser om Harry Potter och allt jag har läst hittills är att det är önskvärt att de tre barnen/ungdomarna fortsätter i sina roller. De är hur som helst med i Goblet of fire. Radcliffe är bara 1-1,5 år äldre än sin rollfigur, och med tanke på hur det kan variera mellan tonåringar tror jag knappast att det kommer att spela någon roll.

Rupert Grint som spelar Ron är lite äldre och ganska lång, men det står i böckerna att Ron är ovanligt lång, så det går bra det med :-).
 

Fast håll med...

Skrivet av  zaccheus
...om att det ser lite lustigt ut (i senaste filmen) att Malfoy är längre än Crabbe & Goyle...
 

Visst är någon av dem ny??

Skrivet av  Trileia
Alltså en av Crabbe eller Goyle är utbytt.eller?
 

Crabbe och Goyle...

Skrivet av  Jessica m. Saga & Nora
är samma skådisar i trean, däremot är en av dem inte med knappt någonting (den store av dem tror det är Goyle?!?!). Den som "följer efter" Malfoy i trean är en annan person...kommer dock inte ihåg vad han heter...
 

Jaha!!

Skrivet av  Trileia
ja då är det, det som är felet ;)
Den scen jag tänker på är när de står vid The Shrieking Shack.. Då är det en liten tanig kille med istället för den store långe grabben, tyckte att de kunde ha fixat en bättre ersättare i såna fall, men du har säkert rätt!!

Tack för svaret!
 

Nej ...

Skrivet av  Bus
....i 4:an är det samma skådisar iallafall.
Men till Fenixorden och Half blood prince är rollistan inte bestämd än, om man ska lita på IMDB och det brukar man kunna göra.
 

Artiklar från Familjeliv