Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Såg på IMDB att rollen som Robert Langdon...

Skrivet av Bus
...ska spelas av Tom Hanks (Da Vinci-koden).
Uselt val tycker jag!!
Svar på tråden: Såg på IMDB att rollen som Robert Langdon...

Tyckte oxå det...

Skrivet av  Lena m Ella
...först. Men, efter att ha läst Angels and Demons oxå så känns valet mer befogat...
Tom Hanks är ju en riktigt bra skådis och han är ju rätt åldersmässigt. Sen kanske han behöver bättra på formen inför filmen men annars tror jag han kommer funka bra som Langdon.

Vem skulle du vilja ha istället?
 

Jag var lite...

Skrivet av  Bus
..inne på Hugh Jackman eller Russel Crowe.
Jag gillar inte alls Tom Hanks, så det är väl där skon klämmer :o)
 

Glömde bort ...

Skrivet av  Bus
..Robert Downey Jr, han hade passat tycker jag!
 

Russel...

Skrivet av  Lena m Ella
hade kanske funkat - det har du rätt i. Fast jag har nog sett Langdon som lite mer av en tönt :-)

Jackman och Downey tycker jag känns för unga...
Det är klart, gillar man inte Tom Hanks så gör man inte det - Han är ingen favorit här heller direkt men de tog ju iaf inte Nicolas Cage! ;-)
 

Lustigt, för....

Skrivet av  Bus
..dom är ganska jämngamla, Crowe, Downey Rr och Jackman. Det skiljer 4-5 år tror jag. Ska inte Langdon vara i 40-års åldern?

Hanks är förvisso lite äldre, och jag håller med: tack och lov att det inte blev Cage!
 

Vem är Hugh?

Skrivet av  Miko
Jag är GLAD att det inte blev Crowe, sambon gillar honom, jag förstår inte varför han får roller? Samma med *funderar* fånen i telefonkiosken, vad heter han, bråkstaken som super för mkt?!
 

Och det ryktas...

Skrivet av  mie med Valter03 och Hoppsan bf 24/4
att Julie Delpy (Before sunset 1995 & Before sunrise 2004 mfl) ska få rollen som Sophie Nouveau (osäker på stavningen där).

Jag gillar henne så det valet är helt ok för mig. Tror nog Hanks funkar fint också men jag vet många som tycker som du att det är FEL FEL FEL!

/mie
 

Då blir det ju en bra...

Skrivet av  Lillan med Carl-03
Sophie i alla fall, för en sådan typ av kvinna har jag nog i tankarna när jag läser DaVincikoden...

Tom Hanks kan nog bli bra när man skakar av sig hans komedier i bakhuvudet... Fast det är ju inte mitt förstaval precis. Hellre Clooney eller någon sådan ;-)
 

Nej usch!

Skrivet av  mie med Valter03 och Hoppsan bf 24/4
Inte clooney!!

Jag skulle kunna tänka mig Russel Crowe så som han spelade i Beautiful mind eller Kevin Spacey som han spelar i Sjöfartsnytt. Dämpade och lite lågmälda alltså!

/mie
 

fast...

Skrivet av  Jessica m. Saga & Nora
det var ju hon själv som sagt att hon skulle passa :)
 

Jasså?

Skrivet av  mie med Valter03 och Hoppsan bf 24/4
Så lät inte det ryktet jag har hört men rykten förblir bara rykten tills vi ser det på "papper" vem de valt.

spännande iaf!

/mie
 

det var med...

Skrivet av  Jessica m. Saga & Nora
i senaste filmkrönikan :)

Det var ju samma sak med Leonardo DiCaprio med att han skulle spela Anakin...han var ju aldrig påtänkt en gång ;)
 

Haha!

Skrivet av  mie med Valter03 och Hoppsan bf 24/4
Vad fånigt! Det där med Leo alltså *fnissar*

Minns inte var jag hörde det där med Delpy men det var inte filmkrönikan i alla fall!

Bara det inte blir hon "Betty Blue"-tjejen - henne klarar jag bara inte av!

/mie