Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Trailers-överskott!

Skrivet av Lingling
Vi var på årets (nästan) biobesök i fredags, Bridget Jones två, OK; men dessa trailers och all reklam? Försöker de driva hem folk till hemmabion? Där kan man ju snabbspola förbi ...
Först rena Persbrant-effekten - detta efter ett tidigare biobesök där det var trailers för TRE filmer med MikaelP, blir lite bisarrt! - nu var det den för mig i princip okände Jude Law som verkade vara med i varenda film - jag trodde de hade fler skådisar att välja på därborta i USA, inte som här. Så reklam, så mer trailers, en varureklam till och så en trailer till! Vi fick det till fyra, fem reklamsnuttar för filmer, tappade räkningen, och nu minns vi inte vad en enda av dem gick ut på, mer än att jag inte vill se film med Jude Law (fast hur såg karln ut förresten?) märkligt.
Hela reklamblocket kändes evighetslångt.

Brukar det vara så många? någon mer som reagerar?
Svar på tråden: Trailers-överskott!

En gång...

Skrivet av  zaccheus
...tro det eller ej, var jag på en bio där de visade en trailer för just den filmen som vi skulle få se !
(Jag minns inte vilken film det var, men det är sant !)
 

Har jag också varit med om!

Skrivet av  Trileia
Fast på video.
Satt och skulle se en film så kom uppföljaren till filmen vi skulle se. Jahapp, så då visste man vilka som skulle överlva osv.
minns dock inte vilken film det var, Men ganska irriterande.
 

Har hänt här också,

Skrivet av  Tozen
när jag var och skulle se "Pirates of the Carribean" på bio, men det har hänt fler gånger än så.

T.
 

Ja, ibland...

Skrivet av  Bus
..blir det lite mycket.
Men mest reagerar jag på att man visar trailers på läskiga filmer när man är på matiné m. barn. Urdumt!!
 

nästan en halvtimme

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
har jag fått sitta o glo på reklam, trailers m.m. innan filmen börjat...helt sjukt!! hade man vetat detta hade man ju kunnat komma lite senare...hrmpf
 

Gillar trailers men inte reklam

Skrivet av  Ninja
Jag älskar att se trailers för nya filmer! Helst ska de vara för filmer som ännu inte haft premiär.

Men reklamen för varor har ju mist sin tjusning sedan man fick reklam-TV. Innan älskade jag den också! :-)