Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Såg Garden State idag

Skrivet av Evie med Minoo & Nemo
och den rekommenderar jag verkligen! Jag gick ifrån bion med en känsla som räckte länge. En bra story och fantastiska skådisar. Bästa filmen jag sett på länge!

Bra musik också, fast det som vanligt var lite mycket musik. Tycker det är så jobbigt att alla filmer måste ha 18 hitlåtar insprängda så att det aldrig får vara tyst en enda sekund. Men här var det ändå gjort med viss känsla samt att musiken som sagt var ovanligt bra.
Svar på tråden: Såg Garden State idag

Kul

Skrivet av  LenaP
Den hade jag tänkt se.
Håller med om all musik som skall knôs in i filmerna. Soundtrack är ju business det med :-(
Men i Garden State är det bl a med musik av Nick Drake. Det gillar jag!
 

Ja, visst är den fantastisk!

Skrivet av  Emma - mer glitter åt folket!
Den är med på min topp-tre-lista över förra årets bästa filmer. De andra är Eternal sunshine of a spotless mind och Lost in translation.
 

Oj...

Skrivet av  Jenny
... då måste jag se Garden state! De andra två du räknade upp råkar nämligen befinna sig på min topplista också. :)
 

Åh Lost in Translation

Skrivet av  Evie med Minoo & Nemo
är också en av de bästa filmer jag sett, absolut även på min topp-tre från förra året. Även då lämnade jag bion helt uppfylld av filmens känsla och gick runt med den flera dagar. Eternal Sunshine har jag inte hunnit se ännu, men kanske att jag hinner innan den slutar gå. (blir ju lite svårare att komma iväg när man bor såhär på vischan...!)
 

Den var bra

Skrivet av  ::Tina & Vincent ::
men ingen favorit. Helt OK rulle!
 

Artiklar från Familjeliv