Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Någon *långt*

Skrivet av 32åring ledsen
Hej Jag har en fråga till er alla som läser detta och hoppas verkligen på svar. Jag träffade en kille i sep och blev gravid i nov. Vi bestämmde att vi skulle ha barnen han har varit så jätte glad för barnen under hela tiden. P nyår fick jag blödningar vi åkte in p akuten och allt var bra med barnet. Då sa vi både att vi hade verkligen gjort ett rätt beslut på att behålla barnet. Vi hinner inte träffas så jätte mycket för jag jobbar nätter och sover på dagarna och han har sitt(fotboll) Vi bor i nte ihopa utan \"letar\" hus. Hus är hans ide. Ja vi skulle ha hela paketet om ni förstår vad jag menar. Men så idag på morgonen tyckte jag han var jätte konstig. Han åkte hem till sig då ringde jag till honom och frågade vad det var som var fel. Han svarade direkt att han inte visste, han sa att han inte vet om beslutet är rätt han tagit. Han känner sig rädd. Vi bestämmde att vi skulle ses oftare och försöka \"lära känna varandra\" och jag skulle jobba mindre så vi kunnde träffas mer. NU undrar jag om ni kan hjälpa mig med vad det är som hålle rpå att hända med honom? VAd jag skall göra. Är det normalt att han känner så? Vi är 32 och 34 år.. Tack för svaren..från en som känner sig så ensam i graviditeten...och gråter över allt detta.

Artiklar från Familjeliv