Jävla Billy!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Jävla Billy!!

    ....bokhylla. Tror jag blir tokig snart. Vi har köpt 3 bokhyllor och nu undrar jag hur sjutton vi ska sätta ihop dem. Ja inte själva hyllan men ska det inte finnas någon mojäng som vi kan sätta ihop all tre med. Vill ju inte ha 3 fristående hyllor ju utan de ska ju sitta ihop. Någon som vet någon som jag inte vet????
  2. 1
    Jävla Billy!! ....bokhylla. Tror jag blir tokig snart. Vi har köpt 3 bokhyllor och nu undrar jag hur sjutton vi ska sätta ihop dem. Ja inte själva hyllan men ska det inte finnas någon mojäng som vi kan sätta ihop all tre med. Vill ju inte ha 3 fristående hyllor ju utan de ska ju sitta ihop. Någon som vet någon som jag inte vet????
  3. Medlem sedan
    Nov 1998
    #2
    Billy, fattar du vad det handlar om? Jag sa; Billy, fattar du vad det handlar om? *sjunger vackert*

    Tyvärr har jag aldrig försökt att sammanfoga tre billysar med hjälp av mojänger så jag kan nog inte hjälpa dig.
  4. 2
    Billy, fattar du vad det handlar om? Jag sa; Billy, fattar du vad det handlar om? *sjunger vackert*

    Tyvärr har jag aldrig försökt att sammanfoga tre billysar med hjälp av mojänger så jag kan nog inte hjälpa dig.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Du får skruva ihop dem i några av hålen som finns, med lagom långa skruvar.
  6. 3
    Du får skruva ihop dem i några av hålen som finns, med lagom långa skruvar.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Annars spikar jag fast fanskapen iväggen, så det så!
  8. 4
    Annars spikar jag fast fanskapen iväggen, så det så!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Du ska alltså inte ha dem som tre fristående bredvid varandra utan som 3 sammansatta?

    Är det inte Billy fristående hyllor?
  10. 5
    Du ska alltså inte ha dem som tre fristående bredvid varandra utan som 3 sammansatta?

    Är det inte Billy fristående hyllor?
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Jaha, och de lagom långa skruvarna får man fixa själv kan jag tro! ;-)
  12. 6
    Jaha, och de lagom långa skruvarna får man fixa själv kan jag tro! ;-)
  13. Medlem sedan
    Feb 2002
    #7
    Ta sadana där bleck med hal i och skruva ihop pa baksidan.
  14. 7
    Ta sadana där bleck med hal i och skruva ihop pa baksidan.
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8
    Trodde för en sekund att gamla ex gick igen.... Skämt å sidor- du ska väl bara skruva ihop dem med varandra, eller? Typ som man sätter ihop köksskåp. Men det lär väl knappast följa m skruv till det eftersom man inte nödvändigtvis köper fler delar. Hoppas nån annan har mer konkret svar...

    /syster yster
  16. 8
    Trodde för en sekund att gamla ex gick igen.... Skämt å sidor- du ska väl bara skruva ihop dem med varandra, eller? Typ som man sätter ihop köksskåp. Men det lär väl knappast följa m skruv till det eftersom man inte nödvändigtvis köper fler delar. Hoppas nån annan har mer konkret svar...

    /syster yster
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #9
    Det blir väl lite rangligt då. På IKEA satt de minsann ihop! Men de har väl någon hemlig skruv som de säljer dyrt som sjutton.
    Det är 3 hyllor 40 cm, 80 cm och 40 cm och jag vill inte att de ska stå löst utan sitta ihop. Det blir ju mycket stadigare då.
  18. 9
    Det blir väl lite rangligt då. På IKEA satt de minsann ihop! Men de har väl någon hemlig skruv som de säljer dyrt som sjutton.
    Det är 3 hyllor 40 cm, 80 cm och 40 cm och jag vill inte att de ska stå löst utan sitta ihop. Det blir ju mycket stadigare då.
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Ja Billy ja, undrar vart han tog vägen. Ingen som har sett röken av honom faktiskt!!!

    Ja, det är väl det men kunde de inte skickat med en skruv då. Vill inte riskera lilla E i närheten av 3 bokhyllor som inte är stabila.

    Fortfarande inte hört något från min granne???
  20. 10
    Ja Billy ja, undrar vart han tog vägen. Ingen som har sett röken av honom faktiskt!!!

    Ja, det är väl det men kunde de inte skickat med en skruv då. Vill inte riskera lilla E i närheten av 3 bokhyllor som inte är stabila.

    Fortfarande inte hört något från min granne???
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11
    Förresten ska du förankra dem i väggen så inte E välter dem när hon klättrar
  22. 11
    Förresten ska du förankra dem i väggen så inte E välter dem när hon klättrar
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    På baksidan?? Hurdå menar du?
    Ska jag inte borra hål på sidan liksom och där sätta ihop dem tro`?
  24. 12
    På baksidan?? Hurdå menar du?
    Ska jag inte borra hål på sidan liksom och där sätta ihop dem tro`?
  25. Medlem sedan
    Nov 2001
    #13
    Han är inte på FB? Nä, grannen håller sig undan

    o lille mannen är vaken o sitter i mitt knä
  26. 13
    Han är inte på FB? Nä, grannen håller sig undan

    o lille mannen är vaken o sitter i mitt knä
  27. Medlem sedan
    May 2005
    #14
    Hm tror du? När J var liten var inget förankrat, lite smällar måste de väl lära sig tåla!!! ;-)
    Med hennes framfart borde jag förankra det mesta i huset. Kanske en grind på övervåningen vore att börja med, eller vad tror du?!
  28. 14
    Hm tror du? När J var liten var inget förankrat, lite smällar måste de väl lära sig tåla!!! ;-)
    Med hennes framfart borde jag förankra det mesta i huset. Kanske en grind på övervåningen vore att börja med, eller vad tror du?!
  29. Medlem sedan
    Aug 2000
    #15
    Det finns nog inte färdigt vad jag vet - men du kan ju köpa små stålbläck och sätta ihop dem på baksidan...
  30. 15
    Det finns nog inte färdigt vad jag vet - men du kan ju köpa små stålbläck och sätta ihop dem på baksidan...
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    Jag skulle gå till Clas Olsson eller något och köpa beslag och sätta ihop dem på baksidan. Problemet blir ju då att det blir svårflyttade.
  32. 16
    Jag skulle gå till Clas Olsson eller något och köpa beslag och sätta ihop dem på baksidan. Problemet blir ju då att det blir svårflyttade.
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #17
    Nix det är han inte.

    Konstigt!!!

    Vad gör lilla mannen uppe? Eller har han inte somnat ännu?
  34. 17
    Nix det är han inte.

    Konstigt!!!

    Vad gör lilla mannen uppe? Eller har han inte somnat ännu?
  35. Medlem sedan
    Nov 1998
    #18
    Billy hälsar att han känner sig ledsen och kränkt och faktiskt ganska rädd. Man får inte spika fast billysar i väggen. Och inte kalla dem för fanskap. De blir ledsna då.
  36. 18
    Billy hälsar att han känner sig ledsen och kränkt och faktiskt ganska rädd. Man får inte spika fast billysar i väggen. Och inte kalla dem för fanskap. De blir ledsna då.
  37. Medlem sedan
    May 2005
    #19
    Fast å andra sidan så ska de stå där de står och den dagen man flyttar dem så får jag väl ta bort det bara. Ska skynda till Classe och kolla
  38. 19
    Fast å andra sidan så ska de stå där de står och den dagen man flyttar dem så får jag väl ta bort det bara. Ska skynda till Classe och kolla
  39. Medlem sedan
    May 2005
    #20
    Det skulle han ha tänkt på innan han började jävlas med mig!!!
  40. 20
    Det skulle han ha tänkt på innan han började jävlas med mig!!!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Satans jävla dumma jävla förbannade IDDI
    By Korkskallen in forum Styvfamiljer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-09-27, 22:11
  2. Hjälp med Billy
    By bellsa in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-23, 08:57
  3. Billy Idol
    By 3-barnsmorsan in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 12:28
  4. Billy?
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 11:54
  5. billy-bokhyllan
    By Linda in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 11:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar