Beställa från Mangos hemsida
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Beställa från Mangos hemsida

    Jag är sugen på att beställa, men vågar inte riktigt. Hur fungerar det med frakt och returer?
  2. 1
    Beställa från Mangos hemsida Jag är sugen på att beställa, men vågar inte riktigt. Hur fungerar det med frakt och returer?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Har beställt från outleten

    Beställde från www.mangooutlet.com i höstas öch var jättenöjd. Frakten gick på strax över 100 kr och jag räknade kallt med att snarare sälja på Tradera än returnera. Om jag inte virrat ihop saker, så är beställningar från www.mango.com fraktfria from en viss summa. Jag betalade med visakort, men använder ett e-kortsnummer vid alla beställningar med kortbetalning. Beställde söndag kväll och hade varorna levererade fram till dörren fredag em!
  4. 2
    Har beställt från outleten Beställde från www.mangooutlet.com i höstas öch var jättenöjd. Frakten gick på strax över 100 kr och jag räknade kallt med att snarare sälja på Tradera än returnera. Om jag inte virrat ihop saker, så är beställningar från www.mango.com fraktfria from en viss summa. Jag betalade med visakort, men använder ett e-kortsnummer vid alla beställningar med kortbetalning. Beställde söndag kväll och hade varorna levererade fram till dörren fredag em!
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Det låter jättebra, då beställer jag nu. Tack för hjälpen!
  6. 3
    Det låter jättebra, då beställer jag nu. Tack för hjälpen!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Hoppas du blir nöjd!

    Jag gick efter deras måttabeller och allt passade! Blev iofs L där, drar oftast M annars på tex H&M.
  8. 4
    Hoppas du blir nöjd! Jag gick efter deras måttabeller och allt passade! Blev iofs L där, drar oftast M annars på tex H&M.

Liknande trådar

  1. Beställa UJ från USA
    By virre68 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 22:22
  2. Beställa från USA
    By mariamed4 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 17:33
  3. beställa från USA
    By diana1981 in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 11:30
  4. Ni som ska beställa från H&M
    By Anna T2 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-29, 19:38
  5. Beställa UJ från USA
    By Fattig men UJ-sugen in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-06, 11:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar