Är jag slampig eller njuter jag av livet
Kärlek & relationer
  1. anonymt namn
    #1

    Är jag slampig eller njuter jag av livet

    På kort tid har jag legat med tre män. Den ena är jag nu ganska förtjust i, vill ha som kk, en låg jag med igår, härligt, inga speciella känslor bara skitfin kropp och stor härlig lem. Jag vet att han är väldigt intresserad av mig. Jag vill nu ha båda som kk. De ska inget veta om varandra. Den 3e var bara ett par gånger, vill inte mer, känner ej för det. Är jag en slampig slyna eller är jag en kvinna som har haft åratal av torka efter dåligt äktenskap, separation och som för första gången njuter av alla de härliga fiskarna i sjön?

    Som det känns ibland, jag vill ligga med alla som jag tycker är attraherande. Vill känna deras händer och tunga över hela mig. Vill smaka på allt och alla.
    Men så känns det som att näe, lugna ner dig. Ta och håll dig till en.

    Fler här som är galna i män, testosteron hannar, muskler, mörka röster, rakvatten och deras lustar riktade mot en??
  2. 1
    Är jag slampig eller njuter jag av livet På kort tid har jag legat med tre män. Den ena är jag nu ganska förtjust i, vill ha som kk, en låg jag med igår, härligt, inga speciella känslor bara skitfin kropp och stor härlig lem. Jag vet att han är väldigt intresserad av mig. Jag vill nu ha båda som kk. De ska inget veta om varandra. Den 3e var bara ett par gånger, vill inte mer, känner ej för det. Är jag en slampig slyna eller är jag en kvinna som har haft åratal av torka efter dåligt äktenskap, separation och som för första gången njuter av alla de härliga fiskarna i sjön?

    Som det känns ibland, jag vill ligga med alla som jag tycker är attraherande. Vill känna deras händer och tunga över hela mig. Vill smaka på allt och alla.
    Men så känns det som att näe, lugna ner dig. Ta och håll dig till en.

    Fler här som är galna i män, testosteron hannar, muskler, mörka röster, rakvatten och deras lustar riktade mot en??
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Sköter du det bara...

    snyggt så tycker jag inte att du är ett dugg slampig. det är bara kul om du har hittat din lust och glädje.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Sköter du det bara... snyggt så tycker jag inte att du är ett dugg slampig. det är bara kul om du har hittat din lust och glädje.
  5. Anonymt namn
    #3
    Härligt svar, tack! Ja, jag glädjs...sex är livet.
    Kram
  6. 3
    Härligt svar, tack! Ja, jag glädjs...sex är livet.
    Kram
  7. Medlem sedan
    Jan 1998
    #4

    I am not...

    ...a bitch, I just behave like a man - för att citera jagvetinte vem...

    Det enda DU behöver tänka på är att 1) ALLTID se till att den man du har sex med använder kondom 2) Vara ärlig gentemot de män du har sex med att du bara är ute efter sex.

    Sen ska du naturligtvis inte försätta dig i riskabla situationer. Följa med en främmande man hem och låta honom binda dig vid sänggavlarna första natten ihop skulle jag t.ex. inte rekommendera...
  8. 4
    I am not... ...a bitch, I just behave like a man - för att citera jagvetinte vem...

    Det enda DU behöver tänka på är att 1) ALLTID se till att den man du har sex med använder kondom 2) Vara ärlig gentemot de män du har sex med att du bara är ute efter sex.

    Sen ska du naturligtvis inte försätta dig i riskabla situationer. Följa med en främmande man hem och låta honom binda dig vid sänggavlarna första natten ihop skulle jag t.ex. inte rekommendera...
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5

    Du gör som du vill

    Kalla det slampig eller nåt annat, det är inte överensstämmande med min syn på kärlek och sex men du gör som du vill och trivs med. Eftersom du frågar antar jag att du är rädd för att bli sedd som slampig och det är fortfarande 2008 en del människor som ser kvinnor som ligger medmånga män som slampiga så det är ju en tråkig bieffekt av ditt val.
  10. 5
    Du gör som du vill Kalla det slampig eller nåt annat, det är inte överensstämmande med min syn på kärlek och sex men du gör som du vill och trivs med. Eftersom du frågar antar jag att du är rädd för att bli sedd som slampig och det är fortfarande 2008 en del människor som ser kvinnor som ligger medmånga män som slampiga så det är ju en tråkig bieffekt av ditt val.
  11. Medlem sedan
    Sep 2007
    #6
    Att ha flera kk är inget fel i sig. Det viktiga är att du skyddar dig och dina kk. Sen är det ju klart att du kanske får vara beredd på att dina kk har andra kk än dig. (mycket kk här)

    Njut av livet!
  12. 6
    Att ha flera kk är inget fel i sig. Det viktiga är att du skyddar dig och dina kk. Sen är det ju klart att du kanske får vara beredd på att dina kk har andra kk än dig. (mycket kk här)

    Njut av livet!
  13. anonymt namn
    #7

    Nybörjartur?

    Nu är det risk att jag gör dig lite besviken. Den första tiden efter skilsmässan är ofta en härlig tid för en kvinna. Det är kroppen som ”bestämmer” och inte konventionerna. Man vågar ta för sig bland de snygga och välutrustade männen . Funkar det inte i sängen så tar man en annan karl, helt enkelt.

    Men efter ett par år kommer problemen, när man vill uppleva djupare känslor än de rent sexuella. Då är det svårare att hitta bra partners.

    Sen vill jag, precis som någon ovan skrev, varna för att låta sig bli fastbunden i sängen redan den första kvällen. Sen kan det också vara svårt att få män att fatta att de SKA ta sina kvinnor hårt. Jag sa till mitt ex flera gånger att jag ville att han skulle "våldta mig" (OK kanske dumt ordval, men ni kanske fattar: I princip slita kläderna av mig och ta mig hårt och ABSOLUT utan förspel (jag skulle gå igång på en tiondels sekund ändå...). Men det var som om han inte kunde förmå sig eller inte kunde förstå att jag faktiskt ville att han skulle göra så. Snälla ordentliga killar får lära sig att förspelet är A och O och just sådana här mer hårda takter är väl sånt de får lära sig INTE går hem.

    Och "hem" går det bara om det är en kille jag känner och litar på och som jag också har helt "vanlig" sex med. F.ö. är dessa "hårda tag" ingen "ouppfylld fantasi" hos mig eftersom jag fått den uppfylld - senast rätt nyligen. Härligt ;-). Tycker synd om de kvinnor som har denna fantasi men inte får den uppfylld....
  14. 7
    Nybörjartur? Nu är det risk att jag gör dig lite besviken. Den första tiden efter skilsmässan är ofta en härlig tid för en kvinna. Det är kroppen som ”bestämmer” och inte konventionerna. Man vågar ta för sig bland de snygga och välutrustade männen . Funkar det inte i sängen så tar man en annan karl, helt enkelt.

    Men efter ett par år kommer problemen, när man vill uppleva djupare känslor än de rent sexuella. Då är det svårare att hitta bra partners.

    Sen vill jag, precis som någon ovan skrev, varna för att låta sig bli fastbunden i sängen redan den första kvällen. Sen kan det också vara svårt att få män att fatta att de SKA ta sina kvinnor hårt. Jag sa till mitt ex flera gånger att jag ville att han skulle "våldta mig" (OK kanske dumt ordval, men ni kanske fattar: I princip slita kläderna av mig och ta mig hårt och ABSOLUT utan förspel (jag skulle gå igång på en tiondels sekund ändå...). Men det var som om han inte kunde förmå sig eller inte kunde förstå att jag faktiskt ville att han skulle göra så. Snälla ordentliga killar får lära sig att förspelet är A och O och just sådana här mer hårda takter är väl sånt de får lära sig INTE går hem.

    Och "hem" går det bara om det är en kille jag känner och litar på och som jag också har helt "vanlig" sex med. F.ö. är dessa "hårda tag" ingen "ouppfylld fantasi" hos mig eftersom jag fått den uppfylld - senast rätt nyligen. Härligt ;-). Tycker synd om de kvinnor som har denna fantasi men inte får den uppfylld....
  15. anonymt namn
    #8
    Jag är också en tjej med stor sexdrift. Nu har jag en man sen tre år tillbaka som ger mig sex när jag vill. Hade jag varit singel hade jag skaffat mig det på annat håll. Som sagt det viktigaste är att man använder kondom. Eftersom det finns MÅNGA som tycker att man är en slampa när man har sex hej vildt, så är det inget jag går och skyltar med. Det folk inte vet har dom inte ont av. Blir sen killen kär får han skylla sig själv, då jag naturligtvis talar om att det bara är sexet jag är ute efter....
  16. 8
    Jag är också en tjej med stor sexdrift. Nu har jag en man sen tre år tillbaka som ger mig sex när jag vill. Hade jag varit singel hade jag skaffat mig det på annat håll. Som sagt det viktigaste är att man använder kondom. Eftersom det finns MÅNGA som tycker att man är en slampa när man har sex hej vildt, så är det inget jag går och skyltar med. Det folk inte vet har dom inte ont av. Blir sen killen kär får han skylla sig själv, då jag naturligtvis talar om att det bara är sexet jag är ute efter....
  17. Medlem sedan
    Jan 1998
    #9

    Helt...

    ...otroligt hur du kan kopiera in ett parti ur ett gammalt inlägg som jag skrev för säkert tre år sedan, i ett annat snack och framföra det som din egen upplevelse! Jisses! Men du har ju gjort det förr så jag är inte ssk förvånad...
  18. 9
    Helt... ...otroligt hur du kan kopiera in ett parti ur ett gammalt inlägg som jag skrev för säkert tre år sedan, i ett annat snack och framföra det som din egen upplevelse! Jisses! Men du har ju gjort det förr så jag är inte ssk förvånad...
  19. Anessa
    #10
    Hur lång tid är en kort tid? Jag har också haft tre män på en relativt kort tid, sedan en månad tillbaka. Man lever en gång och njuter du av sex med dessa olika män så njut på.
  20. 10
    Hur lång tid är en kort tid? Jag har också haft tre män på en relativt kort tid, sedan en månad tillbaka. Man lever en gång och njuter du av sex med dessa olika män så njut på.
  21. Medlem sedan
    Jul 2006
    #11
    "Slampig" tycker jag inte att du är, däremot att du leker med andras känslor. Du ska alltså ha fler killar igång som inte vet om varandra? Särskilt som du vet om att man nr 2 är mkt intresserad så tycker jag att det är egoistiskt och otrevlig. Du får såklart upptäcka din lust men inte på andras bekostnad. Berätta öppet för dina kk att du har flera. Accepterar de detta så är det bara att köra. Då har du varit ärlig och kan låta dem som vill ha mer få leta efter det på annat håll...
  22. 11
    "Slampig" tycker jag inte att du är, däremot att du leker med andras känslor. Du ska alltså ha fler killar igång som inte vet om varandra? Särskilt som du vet om att man nr 2 är mkt intresserad så tycker jag att det är egoistiskt och otrevlig. Du får såklart upptäcka din lust men inte på andras bekostnad. Berätta öppet för dina kk att du har flera. Accepterar de detta så är det bara att köra. Då har du varit ärlig och kan låta dem som vill ha mer få leta efter det på annat håll...
  23. Medlem sedan
    Feb 2007
    #12
    Ja... förspel i all ära, men hur segt kan det inte vara om man bara "förspelar" i direkt anslutning till akten... man kan ju väcka lusten och vrida på kranen lite grann hela tiden under hela dagen istället... så är det enklare att ta hårt upp mot väggen på eftermiddagen ;-)

    Men killar får så konstig syn på att tjejer är ömtåliga... vet inte varför... Det är nog fler tjejer som kan klara av att ta för sig än män... Det är lite mer än synd.
  24. 12
    Ja... förspel i all ära, men hur segt kan det inte vara om man bara "förspelar" i direkt anslutning till akten... man kan ju väcka lusten och vrida på kranen lite grann hela tiden under hela dagen istället... så är det enklare att ta hårt upp mot väggen på eftermiddagen ;-)

    Men killar får så konstig syn på att tjejer är ömtåliga... vet inte varför... Det är nog fler tjejer som kan klara av att ta för sig än män... Det är lite mer än synd.
  25. En man
    #13

    Överskattat med förspel!

    Jag tycker också att förspel är överskattat. Jag brukar istället ta temperaturen på kvinnor som jag träffar. Jag föredrar rektaltermometrar. Jag ser till att hon lägger sig på magen och att hon drar ner sina trosor så att stjärten blottas. Jag brukar sedan dra isär skinkorna så att analöppningen blir synlig. Ofta behöver den smörjas så att termometern kan glida in utan obehag. Jag brukar hälla en liten klick glidmedel direkt på hennes stjärthål. Sen tar på mig en handske och gnider in glidmedlet med ett finger. Sedan trycker jag varsamt in termometern i hennes analöppning och avläser kroppstemperaturen…..
  26. 13
    Överskattat med förspel! Jag tycker också att förspel är överskattat. Jag brukar istället ta temperaturen på kvinnor som jag träffar. Jag föredrar rektaltermometrar. Jag ser till att hon lägger sig på magen och att hon drar ner sina trosor så att stjärten blottas. Jag brukar sedan dra isär skinkorna så att analöppningen blir synlig. Ofta behöver den smörjas så att termometern kan glida in utan obehag. Jag brukar hälla en liten klick glidmedel direkt på hennes stjärthål. Sen tar på mig en handske och gnider in glidmedlet med ett finger. Sedan trycker jag varsamt in termometern i hennes analöppning och avläser kroppstemperaturen…..
  27. Medlem sedan
    Feb 2007
    #14
    Du uppfattas inte som direkt sympatisk va?
    Tänk nu på att det är bättre att vara undergiven än övergiven...
    Underkastelse leder inte nödvändigtvis till slitna överkast
    och framför allt
    Man kan inte vara rolig när man är orolig.
  28. 14
    Du uppfattas inte som direkt sympatisk va?
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15
    Faktiskt så tycker jag att det ska räcka med att säga att man vill ha kravlöst sex, inte ngt förhållande. Då är man ärlig och låter den som vill ha mer leta på annat håll. Att berätta för den ene hur många andra man har sex med hör inte dit.
  30. 15
    Faktiskt så tycker jag att det ska räcka med att säga att man vill ha kravlöst sex, inte ngt förhållande. Då är man ärlig och låter den som vill ha mer leta på annat håll. Att berätta för den ene hur många andra man har sex med hör inte dit.
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16
    Du har upptäckt att det finns ett tänk utanför det fyrkantiga och du verkar njuta BIG TIME! Låter härligt! Så länge du inte lovat ngt finns det ingen anledning att hålla sig till en om man vill ha fler.
  32. 16
    Du har upptäckt att det finns ett tänk utanför det fyrkantiga och du verkar njuta BIG TIME! Låter härligt! Så länge du inte lovat ngt finns det ingen anledning att hålla sig till en om man vill ha fler.
  33. Medlem sedan
    Jan 1998
    #17

    Dessutom...

    ...besvarar h*n sina egna inlägg. Intressant va?
  34. 17
    Dessutom... ...besvarar h*n sina egna inlägg. Intressant va?
  35. Medlem sedan
    Feb 2007
    #18
    Så tokigt det blir för vissa, förvisso, för andra pratar med varandra.
    Tänk nu på att det är bättre att vara undergiven än övergiven...
    Underkastelse leder inte nödvändigtvis till slitna överkast
    och framför allt
    Man kan inte vara rolig när man är orolig.
  36. 18
    Så tokigt det blir för vissa, förvisso, för andra pratar med varandra.
  37. Anonymt namn
    #19
    Tack för alla supersvar, blir riktigt glad av att höra hur modernt tänkande de flesta har idag. Den där Im not a bitch, just acting like a man, ska jag fan köra med, haha, perfekt!

    Jag är ganska försiktig och att bindas i sängen har jag faktiskt aldrig testat innan...hmmmm....
    Kondom är viktigt så klart. Jag har sagt till alla samtliga män att jag inte ens har tid för ett förhållande.
    Men, ett förhållande vill jag nog ha den dagen starka känslor kommer in i bilden och jag längtar efter att dela mitt hus med en xy kromosomus... Just nu känns det skönt att bo själv, jag har ju barnen iofs. Pluggar, har fullt upp.

    Kram på er alla, ni är bäst!
  38. 19
    Tack för alla supersvar, blir riktigt glad av att höra hur modernt tänkande de flesta har idag. Den där Im not a bitch, just acting like a man, ska jag fan köra med, haha, perfekt!

    Jag är ganska försiktig och att bindas i sängen har jag faktiskt aldrig testat innan...hmmmm....
    Kondom är viktigt så klart. Jag har sagt till alla samtliga män att jag inte ens har tid för ett förhållande.
    Men, ett förhållande vill jag nog ha den dagen starka känslor kommer in i bilden och jag längtar efter att dela mitt hus med en xy kromosomus... Just nu känns det skönt att bo själv, jag har ju barnen iofs. Pluggar, har fullt upp.

    Kram på er alla, ni är bäst!
  39. Direkt på...
    #20
    Kan faktiskt hålla med dig där, "trots" att jag är kvinna.
    Tycker det är otroligt skönt och upphetsande att ha snabbisar, där det är mer pang på rödbetan. Som du säger, om det byggts upp under dagen så är det ju som ett enda långt mentalt förspel...

    Klart det är otroligt skönt med förspel direkt innan akten också, men har man ont om tid för just det så har man... Båda sätten funkar. Iaf för mig.
  40. 20
    Kan faktiskt hålla med dig där, "trots" att jag är kvinna.
    Tycker det är otroligt skönt och upphetsande att ha snabbisar, där det är mer pang på rödbetan. Som du säger, om det byggts upp under dagen så är det ju som ett enda långt mentalt förspel...

    Klart det är otroligt skönt med förspel direkt innan akten också, men har man ont om tid för just det så har man... Båda sätten funkar. Iaf för mig.
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Slampig?
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-08-17, 21:52
  2. Njuter av livet...
    By Duved in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 21:20
  3. Åh, vad jag njuter av livet
    By FinlandsSofia in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 18:35
  4. Njuter av livet
    By Malin m.Elias&Malte in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-27, 19:03
  5. Njuter av livet!
    By Fröken Blinka in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 14:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar