Boktips
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Boktips

    Tycker att dottern mest får hänga på storebrors böcker. Har ni tips på bar böcker som passar nu?
    Vad läser ni?
  2. 1
    Boktips Tycker att dottern mest får hänga på storebrors böcker. Har ni tips på bar böcker som passar nu?
    Vad läser ni?
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Det är nog lite samma här. Märta hänger på storebrors böcker men hon gillar Bu och Bä, Benny och böcker där vi kan titta länge på bilderna. Gärna med en lucka. Lite uppslags/förklaringsböcker. ska fundera lite till..
    Vad läser ni?
  4. 2
    Det är nog lite samma här. Märta hänger på storebrors böcker men hon gillar Bu och Bä, Benny och böcker där vi kan titta länge på bilderna. Gärna med en lucka. Lite uppslags/förklaringsböcker. ska fundera lite till..
    Vad läser ni?
  5. Medlem sedan
    Jun 1998
    #3
    Ingrid-böckerna av Katerina Janousch älskar min Saga och sedan har vi alla Vem-böckerna av Stina Wirsén. De är helt enkelt ljuvliga.
    Ytterligare boktips är Jag är inte söt och Jag är inte rädd. Kommer dock inte ihåg författaren, men de handlar iaf om en uggleunge som i första boken blir sur för att alla tycker att han är söt och i den andra så vill han inte visa att han faktiskt är rädd.
    Gruffalon-böckerna är också supermysiga.
    Minns inte författaren där heller, tyvärr.
  6. 3
    Ingrid-böckerna av Katerina Janousch älskar min Saga och sedan har vi alla Vem-böckerna av Stina Wirsén. De är helt enkelt ljuvliga.
    Ytterligare boktips är Jag är inte söt och Jag är inte rädd. Kommer dock inte ihåg författaren, men de handlar iaf om en uggleunge som i första boken blir sur för att alla tycker att han är söt och i den andra så vill han inte visa att han faktiskt är rädd.
    Gruffalon-böckerna är också supermysiga.
    Minns inte författaren där heller, tyvärr.
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Ja de är ju toppen. Ingrid vill bada är super!
    Gruffalon..de måste jag leta lite efter.
    Hoppas att allt är bra med er!
  8. 4
    Ja de är ju toppen. Ingrid vill bada är super!
    Gruffalon..de måste jag leta lite efter.
    Hoppas att allt är bra med er!
  9. Medlem sedan
    Jun 1998
    #5
    Här är allt bara bra )
    Oscar stortrivs i nya klassen och Saga är en sjövild, enveten ung dam med mycket charm.
    Hoppas att du hittar Gruffalon-böckerna för de är så himla bra.
  10. 5
    Här är allt bara bra )
    Oscar stortrivs i nya klassen och Saga är en sjövild, enveten ung dam med mycket charm.
    Hoppas att du hittar Gruffalon-böckerna för de är så himla bra.
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Jag hittade en i förra veckan så nu väntar jag bara på ett bra tillfälle att överraska barnen med en ny bok:-) Ska bli jättekul!
  12. 6
    Jag hittade en i förra veckan så nu väntar jag bara på ett bra tillfälle att överraska barnen med en ny bok:-) Ska bli jättekul!

Liknande trådar

  1. Boktips!!!
    By mucksan in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 19:47
  2. Boktips!
    By M:s mamma in forum Vikt – barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 20:28
  3. Boktips
    By MonicaG in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 15:41
  4. Boktips
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 08:30
  5. Boktips
    By Fritz in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 20:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar