Hej på er?
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Hej på er?

    Vad gör ni i helgen då?

    Igår jobbade jag på förmiddagen sen åkte vi in till stan, matade fåglarna, fikade och köpte lördagsgodis. Tittade på melodifestivalen på kvällen förstås..

    Idag ska vi snart gå tipspromenaden, fika hos mina föräldrar och åka och titta på campingmöbler till husvagnen. Sen blir det lugnt och skönt här hemma i eftermiddag.

    Ha en härlig söndag!
    Kram Marisan
  2. 1
    Hej på er? Vad gör ni i helgen då?

    Igår jobbade jag på förmiddagen sen åkte vi in till stan, matade fåglarna, fikade och köpte lördagsgodis. Tittade på melodifestivalen på kvällen förstås..

    Idag ska vi snart gå tipspromenaden, fika hos mina föräldrar och åka och titta på campingmöbler till husvagnen. Sen blir det lugnt och skönt här hemma i eftermiddag.

    Ha en härlig söndag!
    Kram Marisan
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Men jösses,,, ett frågetecken smög sig in i rubriken...
  4. 2
    Men jösses,,, ett frågetecken smög sig in i rubriken...
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Ja, jag har mest varit ute i solen och snön idag. Vi har ju mycket snö kvar i norr, så vi har varit i pulkabacken med varm choklad och apelsiner. Annars har jag inte gjort nåt särskilt. Haft lite söndagsångest så där... hua vill inte jobba i morgon. Men, det är bara att bita ihop.
  6. 3
    Ja, jag har mest varit ute i solen och snön idag. Vi har ju mycket snö kvar i norr, så vi har varit i pulkabacken med varm choklad och apelsiner. Annars har jag inte gjort nåt särskilt. Haft lite söndagsångest så där... hua vill inte jobba i morgon. Men, det är bara att bita ihop.
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4

    I helgen har

    Isac, Tilde och Engla haft magsjuka. Håller tummarna att vi andra klarar oss. Igår var det strålande sol och 7 + grader jätte skönt såg det ut att vara. Vi var ju bara inne med barnen då. Idag snöar det, usch vill ju ha riktig vår nu. Har det inte vart nån snö på hela vintern så behöver det inte komma nu heller.
  8. 4
    I helgen har Isac, Tilde och Engla haft magsjuka. Håller tummarna att vi andra klarar oss. Igår var det strålande sol och 7 + grader jätte skönt såg det ut att vara. Vi var ju bara inne med barnen då. Idag snöar det, usch vill ju ha riktig vår nu. Har det inte vart nån snö på hela vintern så behöver det inte komma nu heller.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar