tomt..
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    tomt..

    så tomt här är idag.. vad gör alla?
    Första bebisen BF 21 Maj -08
  2. 1
    tomt.. så tomt här är idag.. vad gör alla?
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Ja, det kan man fråga sig. :-) Jag har slappat, varit och handlat lite och sen satt igång med middagsmaten. Nu puttrar den i ugnen så jag kan sitta här och slösurfa en stund.
  4. 2
    Ja, det kan man fråga sig. :-) Jag har slappat, varit och handlat lite och sen satt igång med middagsmaten. Nu puttrar den i ugnen så jag kan sitta här och slösurfa en stund.
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Gokväll!
    Här har vi haft riktig familjedag idag. Michael och ungarna var ute i trädgården medan jag sorterade ut gamla barnkläder. Sen åkte vi till Maxi allihop och handlade. Till middag idag så bakade vi piroger ihop, alla utan Freja hjälptes åt

    Och nu sitter jag bara och tar igen mig en stund innan det är dags för kvällsrutinerna.
  6. 3
    Gokväll!
    Här har vi haft riktig familjedag idag. Michael och ungarna var ute i trädgården medan jag sorterade ut gamla barnkläder. Sen åkte vi till Maxi allihop och handlade. Till middag idag så bakade vi piroger ihop, alla utan Freja hjälptes åt

    Och nu sitter jag bara och tar igen mig en stund innan det är dags för kvällsrutinerna.
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4

    Ja du...

    Har varit ute och njutit av den vackra vårvintern. Bor ju i Norrbotten och det här är den tid på året jag gillar allra bäst :-)

    Dessvärre har jag också hunnit krascha skotern... Helt och hållet mitt eget förarfel, men jag lyckades välta den precis upp och ner så mattan och skidorna pekade rakt mot den soliga himlen. Tur i oturen var ju att jag inte fick skotern över mig, men den lär kosta några sköna 1000-lappar att repa. Jag hann aldrig bli rädd, det gick i låg fart och jag är mest himla arg på mig själv för att jag var så klantig. Nåja... hänt har hänt och som sagt, det kunde ha gått betydligt värre om jag fått flera hundra kilo skoter över mig.
  8. 4
    Ja du... Har varit ute och njutit av den vackra vårvintern. Bor ju i Norrbotten och det här är den tid på året jag gillar allra bäst :-)

    Dessvärre har jag också hunnit krascha skotern... Helt och hållet mitt eget förarfel, men jag lyckades välta den precis upp och ner så mattan och skidorna pekade rakt mot den soliga himlen. Tur i oturen var ju att jag inte fick skotern över mig, men den lär kosta några sköna 1000-lappar att repa. Jag hann aldrig bli rädd, det gick i låg fart och jag är mest himla arg på mig själv för att jag var så klantig. Nåja... hänt har hänt och som sagt, det kunde ha gått betydligt värre om jag fått flera hundra kilo skoter över mig.
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    oj.. vilken tur att du inte fick den över dig! :S
    Hade ju inte varit någon höjdare!
  10. 5
    oj.. vilken tur att du inte fick den över dig! :S
    Hade ju inte varit någon höjdare!
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    kalas

    Helg med tvätt och tvåårskalas idag. Sonen var på kompisens kalas istället för att följa med på kusinens tvåårskalas
    jag har inte ens startat datorn förrän nu när barnen sover och det är lugnt!
  12. 6
    kalas Helg med tvätt och tvåårskalas idag. Sonen var på kompisens kalas istället för att följa med på kusinens tvåårskalas
    jag har inte ens startat datorn förrän nu när barnen sover och det är lugnt!
  13. Medlem sedan
    Sep 2007
    #7
    Har varit ute och renoverat på min byrå. Ett auktions fynd för en 10:a. Slipat av den slitna och murriga färgen (Kan en del om antika möbler och har inte förstört något dyrbart från 1800-talet) och betsat den i vit-ton och sen ska bara bebbe kläderna tvättas och den ska de fylla lådorna!!!
    Det var min dag det!
  14. 7
    Har varit ute och renoverat på min byrå. Ett auktions fynd för en 10:a. Slipat av den slitna och murriga färgen (Kan en del om antika möbler och har inte förstört något dyrbart från 1800-talet) och betsat den i vit-ton och sen ska bara bebbe kläderna tvättas och den ska de fylla lådorna!!!
    Det var min dag det!

Liknande trådar

  1. Tomt här?
    By Stellaris in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 08:13
  2. här var tomt,dax att åka
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-07, 15:43
  3. Tomt...
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 09:20
  4. Tomt!
    By kanske nybyggare in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 10:00
  5. Tomt här!
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 21:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar