BWO
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    BWO

    var Filips favorit i Melodifestivalen. Hade era någon favorit? Så fort BWO hade sjungit gick Filip på toa trodde vi, men när han aldrig kom tillbaka gick vi för att kolla vad han gjorde. Då hade han gått till sin säng och somnat där *fniss*
  2. 1
    BWO var Filips favorit i Melodifestivalen. Hade era någon favorit? Så fort BWO hade sjungit gick Filip på toa trodde vi, men när han aldrig kom tillbaka gick vi för att kolla vad han gjorde. Då hade han gått till sin säng och somnat där *fniss*
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Oscars favorit var Nordman. Satt vi datorn i går morse och mannen hade hittat låtarna. Så vi körde i gång men Lågornas sken ganska högt. Felix satt i köket och Oscar var på övervåning. Det tog inte lång stund förräns bägge barnen var där vi var.

    Vad härligt att han gick och la sig själv.
  4. 2
    Oscars favorit var Nordman. Satt vi datorn i går morse och mannen hade hittat låtarna. Så vi körde i gång men Lågornas sken ganska högt. Felix satt i köket och Oscar var på övervåning. Det tog inte lång stund förräns bägge barnen var där vi var.

    Vad härligt att han gick och la sig själv.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Ingen favorit sådär direkt men när Charlotte Perelli gick upp på scen sa Noah: -Mamma mamma, titta det är en häxa på TV!!!!
  6. 3
    Ingen favorit sådär direkt men när Charlotte Perelli gick upp på scen sa Noah: -Mamma mamma, titta det är en häxa på TV!!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4
    Svag för tjejer i rosa? Jag vill ju helst inte missa någonting av melodifestivalen och har förstås kollat på nästan alla uttagningar i år med A. när vi kunnat hålla oss vakna.
    Alexander såg en tjej som sjöng "razborka" i en rosa klänning. Det blev hans favorit i det programmet. Sen dök Sibel upp i rosa och då blev hon nya favoriten.
    Jag har ju förstås köpt skivan och den går varm här hemma. Mina favvisar har jag och A. gjort danssteg till å´han sjunger i falsett som killarna Rongedal på engelska.
    Han sjunger även gärna till Bentzings och Nordmans låt.

    Glad påsk!
  8. 4
    Svag för tjejer i rosa? Jag vill ju helst inte missa någonting av melodifestivalen och har förstås kollat på nästan alla uttagningar i år med A. när vi kunnat hålla oss vakna.
    Alexander såg en tjej som sjöng "razborka" i en rosa klänning. Det blev hans favorit i det programmet. Sen dök Sibel upp i rosa och då blev hon nya favoriten.
    Jag har ju förstås köpt skivan och den går varm här hemma. Mina favvisar har jag och A. gjort danssteg till å´han sjunger i falsett som killarna Rongedal på engelska.
    Han sjunger även gärna till Bentzings och Nordmans låt.

    Glad påsk!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar