Ikväll ska jag på mitt
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Ikväll ska jag på mitt

    allra första Boxercise träning, kommer nog inte ens orka hälften somnar nog gott sen.
    Nån annan som tränar boxercise?
  2. 1
    Ikväll ska jag på mitt allra första Boxercise träning, kommer nog inte ens orka hälften somnar nog gott sen.
    Nån annan som tränar boxercise?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Kul att höra om träning! Jag har aldrig kört boxercise utan spinning, styrketräning och simning. Provade ett pilatespass i höstas och det var riktigt roligt och jobbigt... Men nu blir det mest vardagsmotion med cykling/promenader till universitetet/dagis m.m. Men till hösten -då! =D

    Du får berätta hur det gick sen!
  4. 2
    Kul att höra om träning! Jag har aldrig kört boxercise utan spinning, styrketräning och simning. Provade ett pilatespass i höstas och det var riktigt roligt och jobbigt... Men nu blir det mest vardagsmotion med cykling/promenader till universitetet/dagis m.m. Men till hösten -då! =D

    Du får berätta hur det gick sen!
  5. Cia_med_M
    #3
    Och det är ju "jag" som döljer mig bakom "poppis"!
  6. 3
    Och det är ju "jag" som döljer mig bakom "poppis"!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Men lycka till får jag väl säga. Vad duktig du är som tar dig tid till det.
    Nej jag har inte provat på det tyvärr. Det verkar roligt tycker jag. Jag brukar oftast bara jogga när jag börjar träna. Tråkigt, men ganska lätt att komma iväg på. Tyvärr måste jag väl vänta till april innan snön försvinner men då är det bara att köra igång.
  8. 4
    Men lycka till får jag väl säga. Vad duktig du är som tar dig tid till det.
    Nej jag har inte provat på det tyvärr. Det verkar roligt tycker jag. Jag brukar oftast bara jogga när jag börjar träna. Tråkigt, men ganska lätt att komma iväg på. Tyvärr måste jag väl vänta till april innan snön försvinner men då är det bara att köra igång.
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    ok, jag brukar försöka simma

    1 gång i veckan när Tilde har sin simskola då ingår det 1 vuxen i priset så då simmar jag ju gratis när hon är på sin simskola, de vill inte att man är med där och tittar på.
    Sen går jag med stavar 3-5 gånger i veckan + core på Söndagar också. har aldrig motionerat förut detta började jag med nu i januari.
  10. 5
    ok, jag brukar försöka simma 1 gång i veckan när Tilde har sin simskola då ingår det 1 vuxen i priset så då simmar jag ju gratis när hon är på sin simskola, de vill inte att man är med där och tittar på.
    Sen går jag med stavar 3-5 gånger i veckan + core på Söndagar också. har aldrig motionerat förut detta började jag med nu i januari.
  11. Medlem sedan
    Mar 2000
    #6

    jag har väl inte

    vart så intresserad av att börja, men en kompis ville jätte gärna testa men hon ville inte gå dit själv så jag hängde med. Snäll jag är va Skitjobbigt var det trodde jag skulle kräkas och jag badade i svett.
  12. 6
    jag har väl inte vart så intresserad av att börja, men en kompis ville jätte gärna testa men hon ville inte gå dit själv så jag hängde med. Snäll jag är va Skitjobbigt var det trodde jag skulle kräkas och jag badade i svett.
  13. Medlem sedan
    May 1999
    #7

    Jag brukar...

    köra "Box" och jag antar att det är nåt liknande, olika gym har olika namn på det. Jag älskar all kampsport och har faktiskt funderat på att börja med "riktig" boxning men jag tror att jag är en smula för gammal. Jag har tränat karate i 10 år och det är superkul men jag slutade efter att jag fått Ronan. Annars saknar jag BodyCombat som inte finns på mitt gym längre, det är riktigt kul!
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  14. 7
    Jag brukar... köra "Box" och jag antar att det är nåt liknande, olika gym har olika namn på det. Jag älskar all kampsport och har faktiskt funderat på att börja med "riktig" boxning men jag tror att jag är en smula för gammal. Jag har tränat karate i 10 år och det är superkul men jag slutade efter att jag fått Ronan. Annars saknar jag BodyCombat som inte finns på mitt gym längre, det är riktigt kul!

Liknande trådar

  1. ni blir mitt sällskap ikväll
    By annchen in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-02-04, 18:40
  2. Jag tror jag gjort mitt för ikväll
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-28, 21:52
  3. Ikväll tvingar jag mitt barn att
    By Landsbyggsmamman in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 07:25
  4. Mitt projekt ikväll
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 13:26
  5. Ursäkta mitt språk ikväll
    By -*Camilla*- in forum Sex & erotik
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 22:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar