Hemma från Boxercise
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Hemma från Boxercise

    träningen min allra första och shit vad jobbigt det var inte nog med själva boxningen det skulle vara armhävningar, sittupps, rygglyft m.m mellan var boxningspass det var inte jag beredd på. I slutet orkade jag inte alla armhävningar är usel på det. 1½ timme med fullt ös hela tiden och sparka skulle man göra, tog i så jag mådde illa. Det var gruppövningar med hela gruppen också och då var jag ju tvungen att köra samma tempo som alla andra. Men bra träning är det nog allt.
  2. 1
    Hemma från Boxercise träningen min allra första och shit vad jobbigt det var inte nog med själva boxningen det skulle vara armhävningar, sittupps, rygglyft m.m mellan var boxningspass det var inte jag beredd på. I slutet orkade jag inte alla armhävningar är usel på det. 1½ timme med fullt ös hela tiden och sparka skulle man göra, tog i så jag mådde illa. Det var gruppövningar med hela gruppen också och då var jag ju tvungen att köra samma tempo som alla andra. Men bra träning är det nog allt.
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Det lät roligt, men jobbigt. Bra träning är det nog, du lär nog ha träningsvärk hela påsken.
  4. 2
    Det lät roligt, men jobbigt. Bra träning är det nog, du lär nog ha träningsvärk hela påsken.

Liknande trådar

  1. Hemma från bio
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 08:01
  2. Hemma från Boxercise
    By Millan med 4 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 06:36
  3. Hemma från UL :)
    By Emiie in forum _0706 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 23:36
  4. Nu är vi hemma från op
    By ksna in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 16:06
  5. Nu hemma från op
    By ksna in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 15:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar